Gå til innhold

kreta med små barn... noen som har noen gode råd/tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi reiser til kreta i mai, jenta vår er da 4 år å gutten 1,5 år.

gode tips til flyturen? gruver litt til den,da det blir ganske lang tid å sitte i ro..

eller så gleder vi oss som bare det:) tror det er et godt tilrettelagt hotell, i allefall i følge startour...

noen som har tips til ting man kan gjøre med barna der nede?

noe spesielle spisesteder dere anbefaler? (rethymnon)

noen som har vert der på denne tiden? regner med det kanskje er kaldt på kveldene ennå?

lurer på så mye,men kommer ikke på noe spes... har aldri vert på kreta å har aldri reist med barna før.

så har du noen gode råd del dem med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke råd om Kreta men om flyturen i allefall!

Jeg sitter på Tenerife nå, gruer meg som ei bikkje til å skulle hjem i morgen for vesla var helt umulig på flyet ned hit. Hun ville ikke sove ikke ditt og ikke datt... Slitsomt.

Så det jeg angrer at jeg ikke gjorde denne gangen og banna bein skal gjøre når jeg skal reise igjen i sommer er to ting; eget sete til henne og bestille ekstra beinplass. For det er virkelig trangt på flyene asså!

I tillegg, vi hadde med oss laptop med både dvdspiller og spill ombord på flyet, uten det og litt bestikkelser i form av kjeks og juice hadde vi nok måttet nødlande i Danmark;) Hehe...

Skrevet

liten dvd spiller til å ha på flyet er veeeldig lurt, også endel leker som de kan leke med på flyet, i setet sitt da:o) jobber i cabinen selv og ser mange barn ser på dvd spilleren sin, det er bra for foreldre og oss som jobber der , ikke bra når de springer mye ut i midtgangen :o) har vært på Kreta men ikke Rethymnon desverre :o) så har ingen tips der

Skrevet

da vi var der var det ekstremt mye mygg der. så jeg ville tatt med myggnetting til å ha over en evt reiseseng. i tillegg får man kjøpt en dings til å plugge inn i kontakten som holder myggen borte.

men vi var der på sommeren da.. :)

Skrevet

hm når i mai reiser du til kreta??? vi drar 2 mai til kreta. da er snuppen akkurat 9 mnd:)

Skrevet

og husk å ha på sele når de sitter i setet sitt :o) mitt sikkerhetstips for i dag :o)

Skrevet

22 mai reiser vi. en uke:)

gruver meg enda mere til flyture nå da... hum, d må vel gå bra...

vanligvis så legger barna seg mellom 7-8 på kvelden, da går flyet dit, har et lite håp om at di sovner... men.... kan jo hende det bare blir suttrete overtrøtte barn, vi får pakke full sekken med leker, kjøpe noen ny så det blir litt spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...