Pocoyoツ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 .. Og nå er vi endelig hjemme! Eller det vil si, vi kom på lørdag. Hun ble tatt med keisersnitt 2,jan kl 08.04 pga av at hun lå på tvers. (Hun hadde snudd seg en av de siste dagene, jeg tror det skjedde på nyttårsaften, da en rakett smalt av ved siden av beina mine.Kjente at hun slo kollbøtte inni magen) Litt av en nyttårsgave å få
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så mye:-) Flott måte å starte det nye året på:-)
benki Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Så koselig=) Gratulere så mye!! Kos dere med vidunderet:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 de fleste ville vel hoppet til hadde en rakett smelt rett ved siden av gratulerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå