Gå til innhold

Litjesnuppa er kommet!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Og nå er vi endelig hjemme!

Eller det vil si, vi kom på lørdag.

Hun ble tatt med keisersnitt 2,jan kl 08.04 pga av at hun lå på tvers. (Hun hadde snudd seg en av de siste dagene, jeg tror det skjedde på nyttårsaften, da en rakett smalt av ved siden av beina mine.Kjente at hun slo kollbøtte inni magen)

Litt av en nyttårsgave å få :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Flott måte å starte det nye året på:-)

Skrevet

Så koselig=) Gratulere så mye!! Kos dere med vidunderet:)

Skrevet

de fleste ville vel hoppet til hadde en rakett smelt rett ved siden av :D

 

gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...