2-barns mor Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Skal snart i navnefest/dåp til ei nydelig liten jente. Har lyst å kjøpe en gave som er litt orginal og som kan være et fint minne. Noen tips?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Som Poamin sier Bunadsølje=) Det er det vi har satt mest pris på til våres to små. Eller så var det litt gøy å få en sån holder til dåpsattest/fødselsattest
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 ble veldig glad for barnebestikk fra hardanger til mine, eller porsgrun porselen servise, dette er holdbare ting, som jeg håper barnebarna mine ken bruke en dag:) jada, vet jeg tenker langt frem i tid, men før vi vet ordet av det så kommer barnebarna!!!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 gips støpe sett??? sånn til fot og hånd avtrykk. hvis dere ikke alerede hardet da
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Et sånt fat med innriss av fødselsvekt, lengde, fødselsdato og seff navnet kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå