Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Om en av de så godt som utryddede sykdommene vi vaksineres mot skulle blusse karftig opp igjen i Norge. Såpas at man igjen kan begynne å snakke om epidimier. Hva gjør dere da? Det er flere og flere som velger å ikke vaksinere, og sykdommene er ikke utryddet i andre land. Så etterhvert kan det jo bli en reel mulighet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Sannsynligheten for at det kommer en ny ukjent variant er større:-) Og da er 90% av Norges befolkning ødelagt av vaksiner og ikke i stand til å takle de nye epidemiene som kommer:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hva mener du med det. Om det skulle komme en nye variant står vel de som er vaksinerte like sterkt som de ikke-vaksinerte?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Nei. De vaksinerte har ødelagt det cellulære immunsystemet og kun aktivisert det humorale:-) Mens de uvaksinerte har styrket begge systemene som bør være i orden når pandemier slår over oss:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 dessuten er noen av virus stammene så gamle at de neppe hadde gitt immunitet om de hadde virket engang......
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ...den værste epidemien i nyere historie i den vestlige verden var spanskesyken og det var "bare" 30% av Norges befolkningen som ble smittet. Omlag 30.000 døde av spanskesyken. Det eneste Dr.Yppert har rett i er at vaksinasjonen ikke hjelper oss mot nye epidemier, men den gjør oss heller ikke mindre motstandsdyktige mot disse. Unntaket er denne lille promillen av vaksinerte som desverre har fått alvorlige bivirkninger og/eller skade etter vaksinasjonen. Jeg er ganske trygg på at det er langt større mulighet for å dø av difteri, om man unnlater å vaksinere seg, enn å pådra seg alvorlige sykdommer pga vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 kan du dokumentere at uvaksinerte har større mulighet til å få difteri, når jeg kan bevise det motsatte:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Om så det skulle blusse opp igjen kan jeg nesten garantere at vaksinen ikke holder mål, pga det hele tiden utvikler seg nye bakterier. Det forklarer også hvorfor folk som er vaksinert får disse sykdommene når de blir utsatt!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Jeg bare må; hvordan KAN du bevise det motsatte? Og hva med pencilin oppi dette....?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Hva skjedde i Russland rundt 1980 da de skulle spare penger ved å gi en mindre potent vaksine mot difteri?
innMariSterk Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 hehe relæx folkens. Dette er bare en lek for enkelte - selvfølgelig vaksinerer alle her inne ungene sine - de har bare funnet en fin debatt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 pencilin mot virus? er ikke du litt på vidda nå:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 "Når grupper av mennesker lar være å vaksinere seg, forekommer små epidemier blant disse og personer med svekket immunforsvar. I 1992 ble 68 barn og voksne i Nederland rammet av polio. To døde og 54 fikk varige lammelser. De hadde latt være å vaksinere seg fordi de tilhørte en sekt som var i mot vaksinasjon. Det er også verdt å merke seg at difteri igjen er blitt et helseproblem i Russland " http://helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=4309&Itemid=64
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Helsenett er ikke en kilde!! de refererer til navnet på noen kilder men ikke hvor vi finner bakgrunnstoffet for disse opplysningene:-) Jeg vet hvor de finnes, men for at du skal aktivisere deg selv, så bør du legge med referansen og kilde som viser nøyaktig beskrivelse og hvem som har bakgrunnsmaterialet:-)
innMariSterk Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Ja for det gjør det jo så utrolig mye mer troverdig? *loller* Har det noengang slått deg at internett ikke er en kvalifisert kildehenvisning i seg selv? Og by the way, du lirer kun av deg bullshit, og jeg er imponert over hvor mange som faktisk ser ut til å tro at du er alenepappa med FIRE GUTTER og at du er en fanatisk vaksinemotstander som ikke vaksinerer de FIRE GUTTENE du er alenepappa for............. Den må du faktisk myyyyyyye lenger ut på landet med!
Gerd-Johan Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Er overbevist om at vaksineopplegget er nok en greie for å forske på folk. Et eksempel da..... Min mor, gjorde meg oppmerksom på, at alle i henns kull "1959" hadde oppborrede og plomberte tenner. Nesten alle tenner, på alle sammen i kullet. Merkelig? Merkelig at alle hadd hull, når de ikke hadde hull? Hun fortalte at de ble innkalt til tannlegen, uten grunn, og ble borret opp og plombert. Greit, dette var i 59.... men jeg vil ikke tro at det er noe bedre nå, når det gjelder forsøk! Vi er forsøkskaniner til mange ting, har dere egentlig tenkt over det?
innMariSterk Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Nettopp! Og vi går alle rundt med en liten chip i nakken fra da vi ble beamet opp av kaptein Kirk og teamet hans.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 ...legg merke til...dette er måten Dr.Yppert maler seg ut av hjørnet. Får deg til å tro at du er idioten som ikke har forstått saken. Han sier alltid han har "referanse" og "bevis", men suller det bort i "slick" prek....
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 You must have me mistaken for someone else. Jeg er lat jeg yppert, så DET gidder jeg ikke.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Desuten har jeg spist kinderegg i dag, måte på hvor mye en person skal aktiveres på en dag. Det er forøvrig noe muffens med kindereggene for tiden, det er da beint frem umulig å sette sammen figurene. Mulig dette også er et slags foskningsprosjekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå