Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er det noen av dere som endte i retten etter samlivsbrudd pga felles barn og oppgjør på hus, og under hele seremonien fant ut at du og bf ikkje klarte å leve uten hverandre? Er det som er skjedd i mitt tilfelle.... jeg og bf gikk ifra hverandre stort sett pga misforståelser.... og så har vi begynt å snakke sammen igjen, og funnet ut at vi vil prøve på nytt fordi vi elsker hverandre fremdeles og ikke klarer å leve uten hverandre.... hvis noen av dere har opplevd dette, åssen gikk dere fram da, med tanke på å gi beskjed til nav og i tillegg gi beskjed til advokatene deres om at dere ville flytte sammen igjen.... trenger sårt noen råd her..... hjelp meg...noen....
Ajam Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Men er det ikke bare til å si det som det er da? At dere har funnet tilbake til hverandre.. Alle må jo synes det bare er positivt. Men kanskje dere skal bo hver for dere, og date litt, bare for å se om det vil fungere i lengden igjen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 HI her... problemet er bare at vi bor 24 mil ifra hverandre for tiden... jeg flytta til hjembyen min etter samlivsbruddet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå