Gå til innhold

Evil Knievel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvordan det skrives igjen.

Morro aa "se" deg igjen, hvordan var juleferien?

Apropos Evil, saa et program om denne fyren her om dagen, han er virkelig en ködd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleferien var herlig! Hver gang jeg tenker på den så får jeg et sånt porr-keyboard i bakgrunnen. He he. Så vi hadde det veldig fint. Hva med deg? Var du i Norge? Esel under treet i år?

Evil Knievel.

Skrevet

Hutt dere inn på KLINESIDA, ikke kranglesida.

Skrevet

Nei desverre, intet esel i gavepapir :,-(

Var ikke i Norge, dog jeg er der neste uke!! :-D

Skrevet

Skal du til Norge i neste uke? Hvorfor nå? Er det noe spesielt på gang, eller er det bare for å forvirre familien?

Evil K.

Skrevet

Mmmm, smask. Slurp, slafs. Klå klå.

Du er deilig du også....

Skrevet

Tja ingen spesiell grunn, annet enn at det er alltid vanskelig i jula pga jobb. Drar neste torsdag og blir i 11 dager tror jeg. Gleder meg som en tosk, har hört det er mye snö! Lenge siden sist du var i Norge?

Skrevet

Jeg var hjemme til jul i forfjor. Ugh,- det virker som en evighet siden.

Du er heldig som kan base litt i snøen snart! Har lillejenta di opplevd snø hittil? Sikkert en merkelig sak første gang man opplever det.

Skrevet

Nei hun har ikke sett mye snö enda..

Vi var hjemme i mai og, men er vanligvis ikke hjemme saa frikventli. Sist gang jeg var hjemme i jula var for 4 aar siden.

Fikk du eselet jeg ikke fikk?

Skrevet

Vi har tidligere tenkt at vi burde prøve å dra til Norge minst annenhvert år, men nå som dette har blitt 'hjemme' så virker det ikke så viktig lengre.

Det ble ikke noe esel på meg heller. Huff. Dårlig formulert. Jeg har problemer med å snakke om esler uten å tenke på usmaklige turistlokkemidler. Og esler som er så søte!

Jeg håper du får en fin tur til Norge! Pleier du å 'spanjakke' deg litt opp før du treffer familien på flyplassen- sånn på tull? Jeg har mye moro med slikt når jeg sender bilder hjem,- merkbart større pupper og lepper etc. uten at jeg nevner det selv. Veldig morsomt. Folk tror jeg har blitt gradvis assimilert på verst mulig måte. Anbefales!

E.

Skrevet

Hehe, kanskje jeg og Adriana burde faa oss matchende flamenco-kjoler med röde prikker, male leppene knallröde, sette opp haaret i en vill frisyre og tegne en stor svart föflekk paa det ene kinnbenet, mens vi löper paa höyhaelede sko mot familien, og gir dem et höylytt kyss paa hvert kinn?

En ting som forundrer meg, alle syns det er saa rart at jeg ikke er solbrun til en hver tid. Folk tror virkelig at hvis man bor i Syyyyden saa ligger man paddeflat paa stranda hele dagen.

Skrevet

He he. Det var noe sånt jeg så for meg, ja!

Folk i Norge virker sjokkerte over at jeg verken har blitt smellfeit eller bruker cowboyhatt. De er fremdeles litt avventende, og utbryter at 'du er jo helt deg selv fremdeles, jo'. For en bombe! I tillegg demper noen stemmen litt om de sier noe kritisk om USA når vi er i nærheten. Det er faktisk litt fornærmende!

Skrevet

Da jeg skulle til New York for nesten 4 aar siden, sa en gluping jeg kjenner "Aesj, USA!!" for som alle vet maa man jo vaere enig med regjeringa, statsreligionen og average oppförsel i land man har tenkt til aa besöke / bo i.

Eller som de innfödte her; bor jeg her er det selvfölgelig fordi dette er saa utrolig mye bedre enn Norge. :-/

Skrevet

Har Anti-Paris funnet seg nytt nick å?!?! Lei av å være blondine??? :)

Skrevet

Er det så logisk at Anti-Paris er blond, egentlig? *knegg*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hun har lysebrunt hår med gyldent skjær.

Skrevet

Jeg tipper platinablondt med gullstriper.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hun HAR lysebrunt hår med gyldent skjær. Jeg kjenner henne (kremt) svært godt.

Skrevet

Så du tør å stå fram med nick nå da Anti-P/Tallulah?!?! :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Vel,- det er et nytt år med nye forsetter. Dessuten innså jeg at Bærkorg Måkeskrik har rett i at det er enklere å krangle bra når man identifiserer seg.

Skrevet

Ikke sant!??! Alltid greit å vite HVEM man skal hakke på når du står fram med nick :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Sant nok. Jeg kalte meg noe annet tidligere, så om du ikke kjenner igjen nicket fra Bli Gravid så vet du hvorfor.

Og ellers? Er alt som det pleier på Tveitasenteret?

Skrevet

Hva kalte du deg tidligere da?

Tveitasenteret står vel der det alltid har gjort det :) Skimtet det såvidt da jeg dro forbi idag :) hehe

Skrevet

Tveitasenteret höres ut som et senter for mentalt tilbakestaaende? Er dere der ofte, Evil og Turbo? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...