Gå til innhold

please baby kom uuuuuuuuuut............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det såååååå jæ.... vondt=(

falske rier å drit, Bekkenløsning som kjennes som kniving mellom beina og halsbrann, som gjør at jeg er beskymret for å få strupekreft snart!!!

Sorry for sytingen, men jeg er desperat!!!

Noen andre med samme opplevelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jepp... så nå sitter jeg her da- enda en søvnløs natt...

Synes det har vært fint å være gravid altså- misforså meg riktig. Men nå, 20 dager før termin, kan det godt skje noe.

Magen er liksom i veien, søvnproblemer, bekkenløsning, halsbrann og alt som hører med... Gleder me SÅÅÅ til å møte prinsessa vår:) ventetiden blir liksom litt lenger så lenge man har vondt synes jeg... har dog vært sykemldt en stund pga bekkenløsning.

god bering og lykke til med fødsel- når den tid kommer:)

Skrevet

Kjenner meg igjen! Synes det er så mye som skal være vondt og ubehagelig nå! Bekkenet blir bare verre og verre, og så føler jeg at magesyra kan etse sin vei gjennom halsen når som helst. babyen er i ribbeina på samme tid som han presser nedover og utover, og jeg fatter ikke at magen takler det! Men så er det fine stunder også hvor jeg kan bare ligge og nyte hver bevegelse og glede meg over den lille tassen der inne. Men ikke tvil om at det frister å bytte stor mage mot baby i armene! ;o)

Skrevet

fy faen.. (sorry uttrykket) Jeg kjenner meg bare så igjen,sitter her og vært på føden og blitt sendt hjem for det var så tidlig i fødselen at det kunne ta litt tid... og ja da,5 dager senere,4 cm åpning og ingen nye tegn er jeg litt frustrert.. og ikke får jeg sove heller og nå er det kun 6 dager til termin,så ja KOM UT!!!!!!

Skrevet

oi! Skjønner godt du blir frustrert!!! Vet tydeligvis lite om fødsel, for hadde jeg hatt 4 cm åpning så hadde jeg trodd at ungen var rett rundt svingen.. Håper det starter for alvor i løpet av natta da -eller kanksje enda bedre at du får sove godt noen timer, og så farte rett til føden og fødsel! :o)

Skrevet

Jeg trodde også det helt til det ble meg.. Men det er jo umulig å sove,en bokse kamp er roligere enn magen min nå tror jeg.. men jeg har håpet det har atartet nå siden ons/tors,men nei da,så feil kan man ta,også ringer venner og familie 10 ganger om dagen,for det spredte seg som ild i tørt gress at vi hadde vært på sykehuset.. blir ikke mere tålmodig av det.. Så om det skjer deg at du tror du er klar,vent til du vet det med å si noe,for det er forbanna irriterende selv om de mener det godt..

Skrevet

Skal ta med meg det tipset. Har enda over to uker til termin, og de har allerede begynt å spørre, he he.. Ekstra frustrerende når en er frustrert over det hele selv også, vil jeg tro! Men er det helt stille? Ingen rier, ingenting? Er jammen ikke mange fasitsvar når det gjelder fødsel og graviditet! Krysser fingrene for deg! Må gjøre et forsøk til på å sove her, men håper du slipper å vente lenger på din lille! Så må du holde oss oppdatert her på om ting begynner å skje igjen! Hvor lenge kan de la deg gå med 4cm åpning uten å gjøre noe da? Ble bare litt paff her, jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...