Trulte Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har jobbet annen hver helg nå i 8 år og begynner å bli lei. jobben er drit kjedelig. jobber med en psykisk utviklingshemmet person som klarer seg bra i hverdagen, men han er utagerende så vi jobber to stykker på han. Vår jobb er da å bi stå han når han trenger hjelp. Noe som nesten aldri skjer på helgene er vi heldige er vi sammens med han 1 time i løpet av en vakt på 8 timer. Dette er utrolig kjedelig har ingen ting å gjøre når jeg er på jobb, kan vel ikke si at jeg er utbrendt for da har man for mye å gjøre på jobb og det har ikke akkurat jeg. Men får vondt i magen bare når jeg tenker på å dra på jobb. Har ikke råd til å si i fra meg jobben heller.Jobber i tilegg hver dag på sfo. Er redd for at midt dårlige humør skal gå utover den jobben. noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre ?????
Trulte Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Ser etter jobb hver dag jeg. Men alt er ikke så lett å kombinere med sfo jobben.
___ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hva med å melde deg på et nettstudium, bare et fag eller noe, og så sitte med det hele den tiden du likevel ikke har noe annet å gjøre? En mulighet er jo også å fortelle arbeidsgiveren at du kjeder deg slik det er nå, kansje det finnes arbeid du kan gjøre samtidig, men som du likevel kan legge vekk med en gang det blir bruk for deg.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Hva med en fast helgestilling i en bolig da?Kunne det vært en mulighet? Du kan i hvertfall ikke la ditt dårlige gå utover jobben,det er ikke hverken personen du assisterer eller dine kolleger sin feil at du er lei.. Lykke til,det ordner seg skal du se;)). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå