Sistemann i magen <3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Synes liksom alle symptomer har forsvunnet nå.... :/
mamman t o.a Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 jeg gjør... noen ganger lurer jeg på om de tok feil på tidlig ultralyd... ikke et snev av syptomer,og en mage som er stor på kvelden,og liten om morgenen... savner egentlig symptomene jeg..
Sistemann i magen <3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Huff, jeg også Og når hverken jordmor eller legen fant hjertelyden her om dagen så gjorde ikke det saken noe bedre Blir skikkelig bekymret her... Noen som vet sjansen for MA, etter uke 15 (uten blødninger)?....
Utenlandsgravid Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei, hei! Jeg er nå 16+6 og kjenner meg lite gravid. Var på kontroll for noen dager siden, og joda, er fremdeles bra med liv der inne:) Har ikke fått særlig mage enda, litt større på kvelden bare. Symptomer er det også lite av, men i 2. trimester er det jo mindre av dette naturlig da. Kjenner meg fortere sliten på kveldene og har ikke det største overskuddet sånn ellers. Har også fått høre fra pappan til junior at jeg er i overskudd hormonell (ja, jeg kan vel innrøme at jeg ikke er så himla kul for tiden), men bortsett fra det er jeg mitt "gamle jeg" Gleder meg veldig til ultralyd om noen uker, tror alt blir litt mer levende da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå