Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 (fritt oversatt til norsk) jeg har en mus han har ikke noe hus jeg vet ikke hvorfor jeg kaller ham Gerald... han begynner å bli ganske gammel men han er en god mus du er den type jente som passer inn i min verden..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Skravlesiden er den veien, -->
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 ja, kanskje feilt sted.. er bare så dritt lei av alt sm har med vaksine å gjøre, det går jo igjen og igjen og igjen.. kanskje jeg skulle gå <- den veien i stedet, kranglere er jo ikke akkurat lekne
ScaryMama Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Herregud, ikke meningen å være anonym! Klikker feil konstant nå!
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Sid Barret, som forresten IKKE döde paa 70-tallet, men i fjor sommer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hvem har sagt at han døde på 70 tallet? Ingen her som jeg kan se...
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Nei jeg ser det jeg og, din ku. Föler ingen trang til aa forklare ytterligere heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå