Gå til innhold

Dr yppert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad du står på ditt. Jeg forsøkte, som den gang, ung alenemor, å stå på mitt angående valg om vaksine. Jeg er imot vaksinering, men helsesøster greide likevell å bruke min egen samvittighet imot meg, slik at jeg gikk imot alt jeg står for og tror på, og vaksinerte det stakkars, stakkars barnet mitt. Og jeg er OVERBEVIST at hans tilbakevennende, plagsomme eksem er et resultat av jævelskapen!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøstre har jo kun evnen til å se på MSIS rapporter som er dere hellige bibel!! Jeg står nok på mitt skal du se:-) Du ser jo hvordan folk blir når man tar opp et litt tøtchi tema:-)

Skrevet

Støtter deg 100%. Vaksine er noe forbaska dritt, og det har jeg alltid ment. Det er fullstendig unaturlig!!!!

Skal ALDRI la meg overtale/psyke ut.. igjen gitt.Har så dårlig samvittighet ovenfor sønnen min at det ikke ligner grisen.

Skrevet

Mine unger få ikke en gang komme på helsestasjonen lengre:-) Med den begrunnelse "at hvis jeg ikke vaksinerer, så har jeg ingenting der å gjøre" Hun braste i gråt da argumentene ble noen sure oppgulp uten sammenheng:-) Foreldre som spør helsesøstre som vaksinen er for naive i forhold til å sette seg inn i fakta selv! Dessverre opplever mange akkurat det du gjorde... et evindelig psykisk press om hvor uansvrlig du er hvis du ikke vaksinerer:-)

Skrevet

Jeg siterer: " Jeg skal ikke presse deg til noenting det er ditt valg. Men du må huske hvilke grusomme sykdommer du utsetter barnet ditt for, hvis du velger å ikke vaksinere"...

Jeg: "Min far er homeopat og er imot vaksinasjon. Jeg vil heller følge hans alternative program enn å vaksinere sønnen min"......

" Du skal IKKe høre på din far. Er det han som er roten til alt dette? Han vet ingenting!.. Det er dokumentert..blablabla...statistikk..blablabla...bla...bla.BLA."

Kjøss meg. Innerst inn der det er brunt, og kanskje enda værre.

Skrevet

Forskjellen på en lege og en naturmedisiner er at hadde en lege sagt det samme som din far så måtte han mest sannsynlig levere inn alt av autorisasjoner samt fått en fot i ræva rett ut av legeforeningen! Antroposofiske leger, uavhengige forskere inkludert leger og naturmedisinere trenger ikke være redd for dette da de ikke er tilknyttet noe medisinsk system som tar fra dem retten til å si i fra:-) Varsler er det nye moteordet som har kommet frem de siste 5 årene, og dette er som regel de som varsler i fra om ting som ikke stemmer innad i sykehus, legemiljø, forskermiljø osv:-) Problemet er at de som regel blir hengt ut som useriøs og regelrett trakasert av sin egen yrkesgruppe! Vaksinasjon er også slik:-)

Skrevet

AMEN hvor glad jeg er for at noen deler mitt syn!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...