miobell Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Ser ut som der er mange som får positive tester i disse dager :-) Da er det vel romjulskos med lite stress og masse tid til hverandre som kan ha endel av æren for dette.... GRATULERER ALLE SAMMEN :-) Håper selv jeg kommer etter nå om ikke lenge. IKM kommende lørdag... Hvilkene symptomer hadde dere som er gravide nå???
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg lurer også på dette med symptomene?????? Og hvordan er dine symptomer miobell? Mine er trøtthet og stikkninger/ murringer.... Så kjekt at så mange har fått positive tester, lykke til alle sammen (",)
miobell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 hehe...dette med symptomer tror jeg en alltid kommer til å lure på, spesielt når det nærmer seg IKM og tid for testing ;-) utålmodigheten i en som kommer fram.. hihi... har mange "symptomer"jeg ;-) men kommer og går. behøver ikke å nødvendligvis være symptomer. Hadde veldig vondt i ryggen fredag og lørdag med spredning til ømhet i magen. Vært mye trøtt, småkvalm i bølger, noe stikking i magen og de siste dagene mye utflod.. tykk, hvit (sorry detalj) Ja, gøy med mange positive tester :-) Når skal du teste LilleMy?
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dersom testen min blir positiv, så er det et resultat fra en kjappis på lille julaften etter vi så hjemme alene. Hehe.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 ja no begynner noen av oss å bli kjent for hverandre her inne.. som nevnt tidligere så har jeg ikm på torsdag den 10. og skal teste fredag morgen... vi e bra spent no............d e veldig godt å dele denne tiden med dere her inne. ikke mange rundt meg som vet hva vi driver med for tia, så d er fint å kunne prate med noen her samtidig som man vet at d holdes hemmelig. håpe vi får d svaret vi ønsker:)
miobell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 masse, forsiktige, gratulasjoner til deg Truseprinsesse :-) Så utrolig gøy!!!! hehe.. .det er ikke mye som skal til når det først klaffer vettu ;-) håper å følge etter deg ... men det får testen vise....
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 hihi..... ja de symptomene tar litt overhånd til tider og når en går å kjenner etter hele tiden så kjenner en jo både det ene og det andre :-) jeg/ vi har bestilt tester på nettet i dag (5 stk), så nå skal det testes :-) Har en god "feeling" og tror virkelig jeg er gravid, så jeg er redd jeg blir veldig skuffet skulle IKM dukke opp denne mnd.... MEN jeg skal ikke klage, dette er vår første prøveperiode og som jeg ser inne på denne siden er det mange slitere og mange her inne som VIRKELIG FORTJENER å få en liten spire nå :-) Så nå får jeg se hvor lang tid det tar før jeg får testene i posten. Tester nok med en gang jeg får dem (kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å la være, i alle fall når jeg har dem i hus) (",) Du da? Når skal du teste?
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Håper jeg får ordentlig positiv test snart.. Skal teste på onsdag. Og håper vi begge er gravide. Når har du ikm? Komisk å tenke på at jeg kjærlighetsbarnet kan komme av en kjappis.. Hehehe.
miobell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Hei igjen LilleMy. Jeg skal nok teste lørdag eller søndag kommende... lyst å gjøre det en dag jeg har fri.. hehe. så kan ikke kjøpe test før fredag, for jeg er som deg, har jef først testen i hus, er det så og si umulig å vente med å teste ;-) jeg trodde jeg var gravid ved 1pp,men den gang ei...ble kjempeskuffet der og da, men glemte fort og så framover til neste prøveperiode... ny spenning ;-) MEN det vil selvsagt ikke bety at det ikke klaffer for deg på første forsøk. KRYSSER FINGRENE!!! Jepp... nå begynner vi å bli godt kjent her koselig å få en liten gjeng. Lykke til med testing Romjulskos. Spennende! Fingrene krysses for deg også! Håper hele gjengen snart kan vandre sammen videre til 1.trimester.... *drømme* hehe... kjenner til det der med at det ikke er mange rundt som "vet". Bli gal!! - for er jo alt jeg klarer fokusere på....godt vi er flere om samme
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg håper veldig på å få positiv test til helga, fått litt flere symptomer (etterlengta ) Ømme pupper og masse stikking i magen. har spotta litt, vet ikke hva det kan bety?? Tester du på IKM, miobell? Moro med alle de som har testa positivt nå!
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk og krysser fingrene for dg oxå. Kjenner meg også igjen i det romjulskos skriver. Vi har ikke fortalt noen at vi prøver (da blir det så mye mas)... Så det er virkelig godt å ha dere her inne å prate med og spørre om råd og dele erfaringer :-) -selv om min mann begynner å bli litt oppgitt over BIM-avhengigheten min... hihi :-D Håper oxå vi kan vandre sammen til 1. trimester :-) Hadde vært så GØY :-) Har dere barn fra før eller er dette førstemann? Jeg har 2 jenter (",)
miobell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2008 vi krysser fingrene for positive tester :-) Spennende symptomer da Isopora. når var det du hadde ikm? ja, tenker teste til helgen. Blir enten lørdag eller søndag. Du da?
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 jeg er helt hekta her inne. kan sitte å lese i flere timer. heldigvis er samboeren min ikkje hjemme akkurat nå, men får vel bremse litt når han kommer på onsdag. he,he... jeg har ingen barn fra før og d har ikkje sambo heller, så dette er ekstra spennende. sambo flirer av meg når jeg forteller om en ny symptom... kan jo inbille seg litt av hvert til d motsatte er bevist...
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Vel, vet ikke hvor spennende de er, for hadde ømme pupper de to forje pp også :/ IKM lørdag tror jeg. jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge med å teste, har noen billigtester liggans, så tviler vel på at jeg klarer å vente så lenge. Satser på posetiv test på både deg og meg på lørdag
miobell Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2008 hehe... jeg kan ikke ha tester liggende å "friste" jeg... klarer det ikke, må da bare teste ;-) Ja,krysser fingrene for positivt for oss begge til helgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå