Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har skjønt at det er lurt å komme tidlig og ha en mett unge....andre ting det er lurt å vite??? Takker:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi fikk vite at vesla ikke måtte ha badedrakt på seg, for drakten ble våt og da ble ungen fortere kald. Er ikke under vann med hele kroppen hele tiden. Ellers vil jeg bare si KOS DERE MASSE! Vi fikk dessverre ikke fullføre vår babysvømming grunnet problemer mellom instruktører / eier.. men skulle gjerne gått lenger.. Kjempegøy:-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg gleder meg helt vilt, det samme gjør sambo:)
ana baroma Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Bruk en badebleie eller en badebukse for bebiser:) Og la barnet være opplagt, det er viktig! Jeg har hatt med en trøtting, og det var ikke sååå vellykka. Ha håndkle klart når dere kommer opp. Ikke stress, vær avslappa hele tiden, alt stress kan smitte over på ungen. Det var ting vi fikk tips om, og det funker greit her. Det er en super ting å gjøre sammen, kun mo, far og barn! Og når partiet etter oss kommer (unger på 4-5 år ca), så er de kjempetrygge i vannet. Mange fedre som har med ungene da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå