Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør her siden jeg har forlagt bruksanvisningen og ikke husker navnet så jeg kan ikke søke opp på felleskataogen.no

For halvannen måned siden fikk jeg satt inn en horomonspiral. Legen advarte om at den kunne falle ut, så jeg måtte "se etter".

Så, pinlig, hadde vært på do da jeg hørte ett klirr i skåla. Tenkte det bare var beltet som kom borti og trakk ned.

Dette var da altså få dager etter innsetting og kort tid etterpå sluttet jeg å blø.

Nå har jeg hatt "mensen" eller hva jeg skal kalle det i halvannen uke. Har en del mensmurringer, men ikke supervondt. Og trass i at jeg har gått NED 2,5 kg, så har mine B-pupper nå sprengt C-bh'en min.

Er dette normalt med horomonspiral? Aldri hatt det før og ikke hatt det så lenge, så jeg vet jo ikke.

Håper på svar! Takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk satt inn spiral fikk jeg beskjed om at jeg kunne blø mye i de første måneder, eller ikke i det hele tatt,, eller også i perioder.. så kan godt henne det bare er det..

At puppene vokser kan vel ha med hormonene å gjøre? Selv om det er veldig lite av de, og de er veldig sentrert der nede- har jeg hørt...

Hvis du er veldig i tvil, hadde jeg gått til legen å fått det sjekket...

Skrevet

Hehe, større pupper har ikke jeg noe i mot:P

Blødningene kunne jo gjerne forduftet, siden jeg sluttet å blø så få dager etter innsetting, så håpte jeg jo at jeg ville være blant de 30% som mistet mensen...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...