nono23 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 har alltid hatt mens den 17 i hver mnd, helt til i forrige mnd. då blødde æ mykkje å ofte men legen sa d ikkje va nåkka uvanli. sist mens fikk æ ca 7-8 desember. har hatt ømme brystvorte i mange daga nu å tok test på fredagen. den va negativ. idag har æ tatt 3 testa:) å alle va positiv. (alle blei tatt fra ca kl 4 på ettermiddagen å utover). skal teste i mårra tidli å. ka dåkker trur. e så redd før at det skal være feil men. kan man få positivt svar rett før mens eller nåkka sånt??? plis svar mæ
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Du er nok gravid ja :-) GRATULERER :-) Man får ikke positivt svar rett før mens, kun ved graviditet :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 3 tester viser ikke feil, du er gravid!!!! Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet.
nono23 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 håpe dåkk har rett......skal kjøpe en ordentlig test i mårra å prøve anna enn disse billigtestene bære før sikkerheta...e så spendt å redd samtidig. førde om d e nr to
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 dem sier no at en positiv test e en positiv test... gratulerer du e nok gravid. har ikkje hørt at man kan få positiv test bare for at mens e på tur.. at du fikk negativ på fredag va kanskje fordi d var for tidlig å teste da.. hadde sist menstrasjon sjøl den 13. des, og vil ikkje teste meg før etter at jeg venter menstrasjon. den 11. jan..egentlig anbefaler dem å teste noen dager etter forventet menstrasjon. kos deg med din graviditet, håpe vi sees inne på trim 1.
nono23 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 ja men e blitt tull med syklusen min så æ vest ikkje når den kunne forventes...men den va positiv idag å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå