Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Vi er ikke sikker har reist 5 år til mallorca er kanon bra der men vil prøve noe annet i år =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal reise langs kysten fra Vestlandet til Oslo og besøke familie og venner og så må vi selvfølgelig innom Dyreparken. Og på vei hjem skal vi innom Hunderfossen. Det blir vår første ferie-tur i Norge sammen. Vi reiser vanligvis til syden på sen-høsten, men vi skal gifte oss neste år, og må spare litt.

Skrevet

14 dager på Kreta. *gledeseg*

Skrevet

Vi skal en uke til Mallorca i begynnelsen på Juni iallefall, ellers vet jeg ikke helt enda. Skal nok noe annet i August igjen..

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor vi skal i sommer, men skal en uke til Alcudia til høsten. Gleder meg, men det er en stund til.

Skrevet

Vi skal på (for oss ) verdens beste ferie. Vi skal bo på en bondegård i en uke. Der skal vi være med på stell av dyrene, få ansvar for hver sin kanin hver, vi kan når som helst kose med dyrene, vi kan bade på badestrand, ri på hester, klatre i låveveggen, karre ull, steke lapper på bål, lage hjemmelaget brød, hoppe i høyet + mye mer. Vi har to jenter som da blir vel 2 år og knapt fire år. Jeg kan tenke meg at de vil få det fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...