Amy=) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som kan si noe om jeg får gutt eller jente? Og om det er lenge til den lille kommer? Helse? Jeg født 080782 Mann født 230378
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Får opp jente på deg.. Når er det du har termin? Føler det er i januar/februar. Hvis jeg får termin så kan jeg se om jeg får opp noe på når hun kommer:)
Amy=) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk Mamalari. Har termin første februar. Men det er snakk om ks 23 jan. Men nå er jeg blitt dårlig, og lurer på om jeg må forløses før. Utrolig takknemlig for at du tok deg tid til å svare meg!
Amy=) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 driver du forresten med dette i jobb sammenheng også? Healing?
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 nei, gjør ikke det.. driver enda å utvikler meg, men håper at jeg kan drive med det litt mer profesjonelt etterhvert. hvis du leter etter noen som kan heale, så vet jeg at wicca driver med det. Hun holdt til innpå her en del før. Hvis du søker på nicket hennes så kanskje du får henne opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå