FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 lurer på å ha det i stua, har sprosser på vinduene, kan bli pent eller hur?)
~sjiraff~ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har liftgardiner på kjøkkenet og hater de som pesten :oS
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Nei, liker best lange gardiner som subber i gulvet på stuer:) Men jeg har sett flere som har det, og det er fint. Kommer jo an på rommet. Praktisk er det i alle fall.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 har en fin en på kjøkkenet, syns det er pent, og ja praktisk, kan være fint på sommeren da, litt lyse , gjennomsiktige ,hmm, må se inne hos ellos litt:o)
petite fleur Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Nei, har dessverre ikke det! Har fryktelig lyst på, for det er så mye fine liftgardiner, men samboeren min NEKTER......Skjønner ikke hvorfor han skal være så opptatt av gardiner??!! ;-D
pandabjørn Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 jeg har det i stua, kjøkkenet og i loftstua har side gardiner ved siden av også ellers synes jeg det ser så nakent ut.. sambo var heller ikke særlig begeistret for lift før jeg fikk de opp
3 blå Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har i stua, lyse med svakt mønster i. Har tre smale vinduer ved siden av hverandre, jeg synes det er fint Jeg og lillegutt bor alene, så her er det ingen mann som nekter meg å henge opp liftgardiner heldigvis
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Japp, jeg har, dog over vinduene som er ved sofaen. Nekter og ha gardiner som henger der, hehe Men har panelgardiner ved spisestua, og vanlige gardiner på kjøkkenet..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Nei, bare en på kjøkkenet. Liker også best subbegardiner:)
Du og jeg og vi fire Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har både i stua og på kjøkkenet, og er veldig fornøyd. Vi har veldig fine vinduer m/ sprosser og veldig fine vinduskarmer, og da synes jeg det gjør seg m lift (vel og merke slike som passer på innsiden av vinduskarmen) Liker ikke sånne liftgardiner som man henger opp i skruer, synes det er skikkelig skjemmende. Mine liftgardiner er sydd slik at de passer inni vinduene, og at de er helt tett opp til øvre vinduskarm. Det er sletter ikke så vanskelig å sy slike selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå