Gulosten™ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg får så forferdelig vondt i hjertet mitt jeg, når de små babyene bare gråter og gråter og gråter..... Selv om det bare er på "lat", så gråter de jo på ånkli!! Uffameg.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 NEEEEEEI!!!! glemte det:( nå ble jeg lei meg:(
Gjest MyIian Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 håhå også var sønnen til abby forovervendt.. la oss ikke glemme at dette er en tvserie;)
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Å nei!!!! glemte å se det!!!!!!!!!!!!!!!! går det i reprise??
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvilket nr denne episoden var? Vet det er sesong 14. Jeg så jo selvfølgelig Heroes så nå må det lastes ned ER
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 tenkte litt på det selv....sønnen til abby er jo så liten, så kan ikke helt skjønne at han klarer å spille at han gråter.......hm..... MEN det er nok rimelig bra strenge regler for slikt...så regner ikke med at barna lider noen nød:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Godt det ikke bare var meg som fikk vondt langt inn i hjerteroten! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå