Gå til innhold

Noen som har vært på UL i uke 37 her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i morgen, lurer på hva det går ann å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til fredagen selv, er da 36+3...er veldig spent! Skal sjekke morkaka og gjennomstrømningen i navlestrengen.

Skrevet

Hei Butterfly. Jeg har ikke altså (er bare i uke 35 selv), men lurer på hvorfor du skal på ul så seint. Kunne tenkt meg det selv. Er så urolig av meg. Må liksom se han med gjevne mellomrom. Vært på fire ul fra før da og etter siste i uke 25 sa jeg at nå skal jeg vente til fødsel. Men vil liksom se allikevel... :) Men tenker det sikkert er for seint for at jeg skal få noe ut av det, om du skjønner. Men vil egenlig få beregnet str ol.

Skal du på privat eller på sykehuset?

Skrevet

var da jeg var 36+2 i forrige sv.skap pga mistanke om seteleie, og vi så ikke en dritt. Gynekologen forklarte og peikte, og vi skjønte ikke hva som var hva... :P Babyen var rett og slett så stor at det var vanskelig å se noe - syns vi i alle fall.

Skrevet

Jeg skal også på UL i morgen, er da 38+2, skal dit for å sjekke leie, om hodet er festet og størrelsen. :) Er litt spent på hva man ser egentlig...

Skrevet

Skal sjekke at babyen ligger ordenlig, og sånn.. siden jeg har åpning, og tette regelmessige kynnere:D

Skrevet

Speeeent :D

Hei forresten queen... =)

Vet at hodet er festet.. og har 1 cm åpning :))

har mye kynnere nå, men ikke vonde..

her er intervallene:

21.54

22.04

22.17

22.26

Skrevet

Hvorfor skal du på ul da? :)

Kansje det blir fødsel istede.... :) Så spennende da du. :) Alt klart til mulig ankomst nå da?

Skrevet

Alt er hvertfall klart =)

skal sjekke sikkert leie osv.. og så har jeg litt høyt blodtrykk !? 140/80..

Vil bare at kynnerne skal blir rier :P

Lest at det er mange som ikke har hatt noe særlig vondt før 4-5 cm.. er dette seriøst mulig?

Skrevet

Samme som jeg skal sjekke da. :)

Hehe.. Nei, jeg har ikke peiling jeg.. Vet ikke om jeg er moden heller jeg da...

Ba du JM sjekke, eller sjekket hun bare?

Skrevet

har hørt om de som har "litt vondt", og skal sjekke åpning og da er det 10 cm...

Men med min første hadde jeg vonde smerter helt til ca 4 cm, var etter det det ble vooooooondt :P Kjente godt at jeg hadde rier før 4cm også, men etterpå var det bare epidural jeg tenkte på (er pingle, og tåler smerte dårlig ja :P)

Skrevet

skal også på ul i uke 37, neste uke.. lurer på om det går ann å få bekreftet kjønn så sent??

Skrevet

går ann å få bekreftet kjønn i uke 37 ja. jeg var i uke 37 og så tydelig hovne kjønnslepper på jenta mi... hehehe

Skrevet

Hei.Jeg var på ul. 37+2.Og fikk alt vist og forklart godt,og jeg syntes det var ganske greit å se hva som var hva.Fikk også igjen bekreftet at det var ei jente.Jeg var inne for å måle str. på nurket.Har høye sf. mål.Men lå bare 9% over....noe som var helt normalt:-)Håper det blir ei på under 4 kg da...hi hi...Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...