3lisab3th Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Vi har lyst til å starte på babysvømming med minsten, men er litt usikre på når det lønner seg? Vet at man må ha vært på 6 ukers-kontroll, men lønner det seg å vente ennå litt lenger enn det? Fint om dere kan komme med noen erfaringer Vi gleder oss sånn!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 snakket med de som driver med babysvømming og de skulle være 4-5 mnd før de kunne begynne. fikk jeg beskjed om hvertfall!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hei! De som arrangerer babysvømming her i byen sier de bør være 3 mnd. Du kan gå i oppvarmet baseng med babyen fra de er 6 uker gamle, ikke gå under vannet med dem og ikke bad lenger enn ca 30 min. Vi badet i baseng sist fredag, Veronica likte det veldig godt(nesten 7 uker gammel). Hun sa i fra da hun ville opp av vannet(ca 20.25 min).
pitil Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Min lille jente begynte da hun var to mnd og hun elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå