velsignet med to Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Pappan ropte på meg i all hast på lørdag, "han ler, du må komme" men slutta selvfølgelig når jeg kom da. Men i dag når han lå på stellebordet lo han skikkelig godt til meg når jeg prata med han Guuud for en vakker lyd det var! Sjarmerer mamman sin stadig vekk han, hehe
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ja sant det er den herligste lyden i verden? Minien min har akkurat begynt å le lenge:) Det er en vakker lyd,og en deilig steming når de er så glad og lykkelig...
*1+1=2 små* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 ååå gleder meg så sykt til hun ler, snuppa mi har akkurat begynt å smile!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå