Gå til innhold

Han lo til meg i dag! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan ropte på meg i all hast på lørdag, "han ler, du må komme" men slutta selvfølgelig når jeg kom da. Men i dag når han lå på stellebordet lo han skikkelig godt til meg når jeg prata med han :) Guuud for en vakker lyd det var! Sjarmerer mamman sin stadig vekk han, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sant det er den herligste lyden i verden?

Minien min har akkurat begynt å le lenge:)

Det er en vakker lyd,og en deilig steming når de er så glad og lykkelig...

Skrevet

ååå gleder meg så sykt til hun ler, snuppa mi har akkurat begynt å smile!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...