Gå til innhold

Dere som var på 3d UL i sv.skapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken uke var dere i,

hvor mange gram ble babyen målt til å være,

og hvor tung var babyen da h*n kom?

Håper på at jenta i magen min er litt mindre enn målene tilsier :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i uke 29 og babyen ble estimert til 4200 gram... Han var 4490 da han ble født, men det var 16 dager over tida da, så hadde sikkert vært riktig om han ble født på termindato :)

Skrevet

uff... Vet du hvor tung han var da du var på 3d? jeg fikk beskjed om at snuppa var 1159 g i uke 28 ..

Skrevet

var i uke 25, han ble da estimert til å bli over 5 kg!!! (hvis han fortsatte i samme tempo da...) han veide "bare" 3950 da han kom :)

Skrevet

Vi var i uke 31-32 (på dagen 2 mnd. før hun ble født.) Da veide hun 1430 gram. Legen mente hun ville være ca. 4200 ved termin, og det stemte ganske bra. hun kom 4 dager over termin og veide 4330 :) Jordmor sa hele tiden at hun kom til å veie 4 kg++

Skrevet

Jeg var på 3D UL i uke 27, og da mente legen at hun kom til å veie minimum 3900 g ved fødselen. Men hun veide bare 3280 dager når hun kom 4 dager over termin.

Skrevet

Takk for svar!! Regner med at snuppa er stor da, broren var rett over 4,5 kg da han ble født, og jeg håper på at hun ikke er noe større i alle fall :)

Skrevet

Jeg var i uke 28. Snuppa ble da estimert til å bli 3800-3900 g ved fødsel, og var 3850, så noe særlig mer riktig kunne det vel ikke ha blitt :o) Husker ikke hva han sa hun var på selve UL'en.

Skrevet

Jeg hadde jevnlige ultralyder gjennom hele svangerskapet.Var på 3d ultralyd 5 dager før han ble født,var da i uke 36+4.Legen mente da at han var ca 3100 den dagen.Fødte i uke 37+2,og da var han 3736!Og 48 cm!En skikkelig liten komlegutt ;-)

Var hele tiden estimert til ca 10 + i forhold til " normal" vekt.Men ble jo litt større da..

Skrevet

var i uke 26 og den sa han kom til å veie mellom 4,5 og 5 kg ved fødsel hvis han fortsatte på den kurven. han veide 4112 når han blei født og var 53 cm lang

Skrevet

Var på 3d i uke 29, da var han nesten 1300gr. Han var 3985gr da han ble født 3 dager før termin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...