små Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Husker jeg leste ett innlegg om at sønnen din var syk (lenge siden), og at du ble med han til legen. Jegh fikk aldri med meg hva som var galt. HVis det var noe? Håper alt går bra med han iallefall Klem meg,
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei, Han hadde betennelse i hjerteposen "Perdiakitt" Han er fin fra det nå, og det går bra med ham.;o)
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Feil *perikarditt* hette det, ille lett med disse legeordene hehe ;o))
små Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Oi, det hørtes skummelt ut :S Bra han er fin nå da
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Ja hørtes skikkelig ille ut , men det var visst ikke så farlig likevel. Så lenge ikke betennelsen kommet seg inn i selve hjertet er det ikke så farlig. Han låg på sykehuset en natt og ble så skrevet ut med voltaren og smertestillende. Dette var forårsaket av et virus.
små Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Ok, godt det ikke var så ille som det hørtes ut da:) Takk for svar. Har tenkt på dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå