WP-TLogPeanut Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 hu har begynt å gå på do Rekker sjelden enda å tisse på do da,hehe, det kommer som regel i bleien rett etter hu sier fra at hu må tisse ;p men det er jo en start ;D Og i dag bæsja hu på do , flinkesta mi
lenej :o) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 å, så flink!! jøss, da skjønne eg du er stolt jo! mini tisser enda i bleia, å bæsjer, men han er så liten, han forsvinn vel i doen han... men eg tenkte vi sku funnet han en potte snart :)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Åhhh så flink TL er:))) Snodig, lilleball bæsjet i potta for første gang i dag:) *stolt*
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Så flink:-) Jeg har ei jente som er like gammel som TL, hun har do-angst;-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Så flink hun er! =) Jenta mi springer til doen rett som det for å tisse, noen ganger kommer det noe andre ganger ikke, men hun trives med å kun sitte der også=) Har bæsja på do en gang, ellers så kommer det i bleia. Og da først skal hun på do.. hehe De er blitt så store jo..
WP-TLogPeanut Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Flinke barn vi har ja Uff,håper doangsten går over hehe stakkar, kan ikke ha det sånn i lengden Litoja, ja Altfor store spør du meg :s Lurer på om jeg bare ska la vær å kjøpe potte jeg... nå som hu allerede er intr. i doen liksom...hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå