Gå til innhold

faaan altså!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

så paranoid jeg er!!! jeg blir gal a meg selv!! etter 7år med en mann jeg måtte tolke alle vier for å skjønne hva han mente med allt han sa.....så er jeg blitt rimelig paranoid.....jeg er faktisk sånn at jeg ikke vet av og til om jeg har rett til å være det eller ikke...:-(

jeg sliter skikkelig med selvtillitten min etter det forholdet....nå har jeg møtt verdens søteste via nett...men tørr knappt tnke på å møte han....for jeg er rimelig innprenta i at ingen ung mann som kan se litt bra ut vil noen gang komme til å ville ha meg....:-( bare gamle griser som ikke får noe anna......pga hvordan jeg ser ut....:-(

jeg blir så deppa!!! jeg vet jeg tar på vei for ingenting.....trodde jeg var litt over dette....men tydeligvis ikke......i perioder er allt så fint...men plutselig som nå så føler jeg at iiingen liker meg...og at de som snakker med meg gjør det for å le av meg etterpå...:-(

jeg blir bokstavelig talt gaaaal av megselv!!!:-(

jeg haaater kroppen min! jeg hater at jeg er paranoid og ikke fornøyd med meg selv....jeg skjemmes av å må inrømme for folk allt jeg har gådd glipp av i disse årene....ting jeg ikke har kunna gjort osv......

jeg skjemmes av å være sånn som je er i skrivende stund....

 

så unnskyd\ld damer...men for en gang skyld bare måtte jeg blåse det litt ut.....ble sikkert bare rot dette......og skjønner godt om dere ikke orker å lese de en gang.....

 

men livet mitt til nå....har vert ganske motsatt av de fleste andres......positivt på noen måter...men håpløst på mange måter:-(

 

har lyst å gråte...men ingen tårer kommer....

 

*går å tar meg en røyk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stoooor klem, og minner deg på at det finnes snille, søte/kjekke menn der ute! (Ikke bare destruktive drittsekker!)

 

Har du fått hjelp forselvtilliten? En tur (eller flere) til psykolog for å bearbeide alt det stygge din ex (tydeligvis) gjorde mot deg kan gjøre godt!

 

 

Lykke til kjære deg!

Er sikker på at du får deg en søt og snill kjæreste (kanskje har du funnet ham allerede !!). Du må bare våge (med eller uten hjelp) å kaste deg ut i det! Krysser fingrene for at det blir fulltreff med nettflørten!

Skrevet

åå den klemmen trengte jeg...:-)

har ikke fått noe hjelp nei....bor på en liten plass..og må reise om jeg skal til noen psykolog....:-(

 

han nettflørten min er bare herlig....har hatt kontakt ganske lenge nå..og han vil jeg skal komme på besøk...men jeg vet sannelig ikke om jeg tørr sånn som jeg ser ut:-( er redd han ikke liker det han ser og blir stående der i saksa med meg på besøk.....har også veldig lyst å fortelle han litt om hvordan jeg er og hva som har vert...men vet ikke om det passer seg...kansje vil det skremme han mer enn utseende mitt...og jeg vil ikke han skal like meg av medlidenhet...:-( vet liksom ikke hva som er ok å si og ikke....bør jeg si noe før jeg kommer....eller vente til jeg er der feks?

 

ikke bare det...men jeg sliiiiter skikkelig for puppene mine henger med brystvorta nedover"!!!! og jeg venter på operasjon for nedfall av livmora...så livmortappen kjennes faktisk i skjeden!!! unnskyld detaljer...men jeg må bare ut med det.....:-( får ikke fiksa ferdig før til sommeren...å d er ganske lenge til:-(

åååå jeg skjønner ikke hva jeg har gjort i livet mitt som gjør at jeg fortjener dette!!!!:'(

 

Skrevet

Vet du hva ... jeg klarer ikke å tro at du ser så ille ut som du vil ha det til! Jeg tror nok det er ex-en og den dårlige selvtilliten som snakker.

 

Hengende brystvorter og livmor trenger han uansett ikke å se før du har fått "rettet på det". Og innen dere er "nære nok" til å ha sex/ se hverandre naken, vil nok mye av det som plager deg ha kommet opp allerede! Og når man er glad nok i noen til å ha sex med dem, vil man ha forståelse for ev. kroppslige skavanker som plager partneren og ta hensyn til det.

 

Hvis det er noen trøst ... etter mislykket amming og operasjon for brystbetennelse har jeg nå ett bryst som er ca halvparten så stort som det andre ... og min kjære kunne ikke brydd seg mindre (det plager nesten fornuften ut av meg...). Han hadde vært glad i meg om jeg ikke hadde pupper igjen også...

 

Det er heldigvis noe du kommer til å erfare etter å ha hatt snill kjæreste en stund, at ting som en selv ser på som forferdelige ikke er vesentlig for den en er glad i. Det er deg han liker, og de aller færreste av oss er "optimale utgaver" av arten menneske.

 

Du kan også snu litt på flisa ... dersom han hadde "skavanker" ala dine brystvorter eller livmor, hadde du droppet ham av den grunn? Du hadde nok ikke det, nei ;-) og han tenker nok akkurat likedan!

Han er blitt facinert av deg, liker å prate med deg og der har dere jo et fantastisk grunnlag! Har dere ikke utvekslet bilder i det heletatt?

Hva med å forsøke en web-cam-date først?

 

Lykke til!

Jeg tror nok det ordner seg jeg! Vips har du snill kjæreste!

 

(Og du ... det kan være verd å reise litt for å få snakket med psyk! Jeg snakker av erfaring, her!)

 

 

Skrevet

guri malla hvor norge bor du?? jeg øøønsker meg ei venninde som deg!!:-)

 

joda har sett hverandre på web-cam...men jeg har ikke turt å stå oppreist enda....:-O og dessuten så ser jeg bedre ut der enn in real:-(

Skrevet

Snåling ... man ser da likedan ut ;-) det er ikke som om web-cam´en har auto-korrektur!

 

Jeg bor i Trondheim, men vi kan da vel være venninner her inne i hvertfall!

 

Hvis han har sett bilder o.l. har du i hvertfall ingenting å frykte! Da vet han jo hva han får!

 

Åh, nå ble jeg glad! Dette blir jo flotters!

(Bekreftet jo litt det jeg trodde ang at det er mye ex´en din som reflekteres i det du sier om deg selv!)

 

Tror nok egentlig du er både ei søt og hyggelig jente, og det tror jeg denne kjekkasen har gjennomskuet!

 

Nå må du tørre å leve litt snuppa!

Også holder du meg oppdatert ... for jeg er sååååå nysgjerrig på hvordan dette går ;-)

 

Stor klem fra

 

Skrevet

neei...jeg tror nok mitt web cam har autokorrektur da...hihihi:-P

 

jeg bodde i trondheim....til det ble slutt mellom meg og bf. da flytt jeg....angrer jeg flytta derfra da...:-(

savner trondheim sinnsykt...og mine gode venninder der!!

 

joda...han har sett bilder...men sender jo bare de som ser "best" ut....kansje ikke så lurt....

 

jeg håååper av hele meg at han vil fortette å like meg om han møter meg in real.....om han gjør det...jah da slipper jeg han ikke igjen....! :-D

 

jo vil tørre å leve litt mer...men jeg vet t utseende mitt stopper meg ganske hardt...:-O

 

jeg skal holde deg godt oppdatert:-D

 

skikkelig godt å høre din side av saken:-D

 

*kleeem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...