Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 blir så provosert av den familien!!! sett det før også
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 kanskje fordi de har 5 unger og skal i gang med flere!! er gærne spør du meg
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Syns det står respekt av disse menneskene jeg! De er jo flinke.....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 synet dems på å få firlinger, mener å huske noen sa flott måte å få stor fam. på, uten å tenke på kosekvensene på å få så premature barn.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 lykke*li flinke til å produsere ja, men ikke særlig gjennomtenkt, er jo ganske risikabelt å få så mange på en gang! tenker ikke bare på foster død, men også på skader barne kan få av å komme så tidlig
Carnivale Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Enig med deg, min*lille*prins. Å sette så mange barn FRIVILLIG prematurt til verden vitner om at de ikke har særlig mellom ørene.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Må faktisk si meg enig med HI er. Kanskje ikke provosert, men jeg syns de setter sine egne behov forran barna sine. Det er jo en stor risiko for å få premature barn, og som mor til premature tvillinger vet jeg at det ikke like enkelt. Syns bare de virker litt korttenkte og "enkle".... Tror faktisk ikke jeg skal se resten.
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 De visste jo ikke at det ble 4 til da!!!!! Man kan jo ikke tenke sånn, for det kan skje hvem som helst!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2008 Lykke*li det var stoooore sjanser for at det ble 4 andre gangen også!!! de ble også frarådet det på det sterkeste av legen, så å si at de ikke viste det blir litt feil
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Det har ikke jeg fått med meg så da beklager jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå