Gå til innhold

lite mm, bør jeg gå over til mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har begynt og meste melka mi... har bare 20 ml i hver nå:( har prøvd og pumpe, men ser ikke ut til og funke. bør jeg likegreit bare gå helt over til mme? hvordan gjør dere det med mme når dere er ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du delvis bruker mme? Du må nesten se selv, jeg bruker å gi pupp først og mme etterpå hvis han ikke er mett. Kommer til å fortsette med å gi pupp så lenge det er melk, men gir mme om kvelden da det virker som han blir mettere av det.

Når jeg skal ut, blander jeg en flaske mme ferdig og varmer den på kafeen (eller hvor jeg nå skal ;-) ), bruker også de ferdigblandede pakkene noen ganger, er så enkelt og greit.

Skrevet

varmer du den i micro da?? har hørt det ikke er så bra jeg:(

Skrevet

Nei varmer ikke i micro, det tar visst næringsstoffene fra melka.Jeg varmer flaska i vannbad, pleier å spørre etter et halvt latteglass med tevann;-)

Skrevet

Jeg kjøpte avent "varmeveske" på apoteket. En liten sort veske som det er plass til to store avent flasker i. Jeg varmet melken når jeg dro hjemmefra, og den holdt seg varm i ca 2-3 timer.

Skulle jeg være borte lenger, så ba jeg om varmt vann som hun over her også skriver:)

Denne varmeveska var kjempekjekk å ha, og den kostet 200kr på apoteket:) Det var veldig kjekt å ha varm melk med i bilen, for det hendte ikke sjelden at hun ville ha mat på vei hjem. Det var nesten typisk hver gang:)

Skrevet

du kan varme i micro men da setter f eks 150ml flasken med kun vann i microen i 20-40 sekund så tar du pulveret å malten oppi etterpå;) er så handigt synes selv at dette med å varme i gryte tar såå lang tid, men varmer du kunn vannet så forsvinner ikke noe næring;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...