Gå til innhold

Hva betyr "ingen gjenboere"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, dette burde jeg nok vite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de som bor rundt deg ikke kan se inn til deg..

Skrevet

Hmm.

Jeg TROR det er viss noen leier ut en leilighet el hus til noen,så kan leietakeren ikke leie ut videre til noen andre.

Skrevet

Haha, virkelig? :P

Trodde det betyr at det ikke bor noen der for øyeblikket, jeg? Eller kanskje det er gjenferd det er snakk om? Hmmm...

Skrevet

Nei, det heter noe annet tror jeg.... Uten at jeg skal være for sikker på det.

Skrevet

nejda, fushli har rett..

det betyr rett og slett at ingen har direkte innsyn til leligheten din.

Skrevet

Der tok jeg kraftig feil ja!!! heheheheh

Glem innlegget mitt!!

Skrevet

Det heter framleie.

Ingen gjenboere betyr at du har masse naboer, men at de nesten ikke kan se inn til deg. På en måte. Sånn typisk boligannonseting.

Skrevet

Nei, det kan det ikke være. Når vi kjøpte rekkehuset vårt sto det i taksten "ingen gjenboere". Har lurt på hva det betyr, men det kan stemme med det hun over her sier om at ingen andre boliger kan se inn til oss.

Skrevet

Ok, dere, hva med "gjennomgående leilighet" da? - betyr det at det er mulighet for gjennomtrekk - altså vinduer/dører i flere retninger?

Skrevet

Har forresten lagt merke til at "arealeffektiv" betyr "veeeldig liten"...

Skrevet

Tror kanskje det betyr at hele leiligheten er en gjennomgående leilighet (hørt om gjennomdående dum eller tvers igjennom dum?), altså at ikke deler av leiligheten f.eks er en lavvo eller et partytelt. Rett og slett at det er en leilighet og ikke noe annet, tvers igjennom. Greit å opplyse om slikt i annonser ;o)

Skrevet

Ok, skjønner, mer som i "gjennomført" nesten da.

Hehe, ble nesten litt flau over min egen konklusjon nå (som ble fattet etter nøye å ha tenkt igjennom saken;)

Skrevet

Trodde lenge det kunne være snakk om spøkelser ... men lærte da vi selv var på husjakt at det betyr at det ikke er innsyn til din bolig fra omkringliggende boliger.

Skrevet

...men jeg aner ikke om det er riktig, da :P bare en tanke fra min side. arealeffektiv kan bety liten også ja, men alt er relativt. får man fire unger, ei bikkje, to undulater og to slitne foreldre inn på 60m2 tror jeg leiligheten kan klassifiseres som "arealeffektiv" selv om den ikke er veldig liten... :o)

telefonkiosker kan også være ekstremt arealeffektive mtp hvor mange det egentlig er plass til inni de.

Skrevet

merkelig at man har brukt det ordet, da. it makes no sense! gjenboere.... hm. bedre å bruke lite innsyn/usjenert da i såfall?

Skrevet

gjennomgående er at det er vinduer på begge sider, - leiligheten går gjennom hele bygningen

Skrevet

Hm...da hadde jeg rett da:-)

Skrevet

Lærer stadig noe nytt, jeg trodde også det betydde noe helt annet.. :-)

Gjenboer

Bygning eller bolig med innsyn til en annen bolig

Skrevet

trodde "ingen gjenboere" var at det kun var 1 person eller familie som har bodd der jeg! hehe.. som i bilannonser "kun 1 eier". så feil kan man ta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...