♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Veldig usikker på hva jeg skal gjøre- er i uke 33. Mistet en god onkel i helgen, han var min fadder og vi var veldig nære... Må evt reise til Oslo, med tog for å delta i begravelsen neste uke. Alle sier jeg bør holde meg hjemme- hva mener dere? Ingen komplikasjoner i svangerskapet, annet enn at jeg venter et stort barn...
To trollunger + en spire Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tja. Jeg hadde nok reist, men du må bare kjenne etter hva som er best for deg. Skal mye til for at jeg ikke deltar i en begravelse jeg virkelig ønsker å gå i. Ellers skal du ikke ha dårlig samvittighet for ikke å delta. Kan tenne lys hjemme også.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde dratt.. Definitvt.. Bare ikke stress på turen, vær ute i god tid =) og pakk i trillekoffert, så du ikke må bære tungt..
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg dro på bilferie fra Oslo til Lofoten da jeg var 33 uker på vei sist gang. Hadde ingen betenkeligheter med det. Det er sykehus i hele Norge.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde dratt... er så pass lenge til fødselen at skulle ikke tro det hva noe problem....
Line-80 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde heller blitt hjemme hvis jeg hadde måttet reise med buss, men på tog har du jo mer mulighet til å bevege deg. Tror nok jeg hadde reist da, ja.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde dratt! Men hva med fly da? Du kan jo fly inntill uke 38 i svangerskapet snuppa! Men hvis fly er et problem, så hadde jeg gjerne tatt toget, for da kan du reise deg opp og gå ganske mye!
3 skatter ute:) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 å reise med tog er veldig behagelig, og skulle vel ikke by på noen problemer så lenge man har ett normalt svangerskap. er selv i uke 33 og hadde ikke tenkt at jeg ikke skulle dra hvertfall.
bare_blåbær Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde også reist. Siste svangerskap reiste jeg 9 timer for å komme i begravelsen til en venninne av meg, var 35 uker på vei. Jeg tenkte som så at det er leger/jordmødre/sykehus i hele norge, og dersom jeg ikke hadde reist så hadde jeg nok angret resten av livet. Dersom en har mulighet til å være med i begravelsen synes jeg at en skal, det er jo siste farvel på en måte.. Mine tanker iallefall, så får du selv kjenne hva som føles rett for deg. Og å reise med tog er jo en fin måte å reise på, en kan bevege på seg når en trenger det.
Billa+? Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 jeg reiste til vestlandet i jula, 12 timer med buss og tog.. da var jeg 34 uker på vei, og det gikk helt fint:) du må nesten bare se an om du føler for det selv, om du syns du orker det. men har du vært fin i formen til nå, er det ikke noe fysisk i veien for det..
Nr 3 underveis Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har reist med fly i jula. Hatt masse tröbbel med fly, venting, overnatting pä hotell osv... Jeg var i uke 32-34 da jeg reiste. Var ikke noe problem med svangerskapet. Sä hvis du föler selv at du klarer turen, sä ville jeg gjort det. Häper du slipper ä reise alene da... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå