Gå til innhold

Uke 33, reise 8 timer for begravelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre- er i uke 33. Mistet en god onkel i helgen, han var min fadder og vi var veldig nære...

Må evt reise til Oslo, med tog for å delta i begravelsen neste uke. Alle sier jeg bør holde meg hjemme- hva mener dere?

Ingen komplikasjoner i svangerskapet, annet enn at jeg venter et stort barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg hadde nok reist, men du må bare kjenne etter hva som er best for deg. Skal mye til for at jeg ikke deltar i en begravelse jeg virkelig ønsker å gå i. Ellers skal du ikke ha dårlig samvittighet for ikke å delta. Kan tenne lys hjemme også.

Skrevet

Jeg hadde dratt.. Definitvt..

Bare ikke stress på turen, vær ute i god tid =) og pakk i trillekoffert, så du ikke må bære tungt..

Skrevet

Jeg dro på bilferie fra Oslo til Lofoten da jeg var 33 uker på vei sist gang. Hadde ingen betenkeligheter med det. Det er sykehus i hele Norge.

Skrevet

Jeg hadde dratt... er så pass lenge til fødselen at skulle ikke tro det hva noe problem....

Skrevet

Jeg hadde heller blitt hjemme hvis jeg hadde måttet reise med buss, men på tog har du jo mer mulighet til å bevege deg. Tror nok jeg hadde reist da, ja.

Skrevet

Jeg hadde dratt! :)

Men hva med fly da? :) Du kan jo fly inntill uke 38 i svangerskapet snuppa! :)

Men hvis fly er et problem, så hadde jeg gjerne tatt toget, for da kan du reise deg opp og gå ganske mye! :)

Skrevet

å reise med tog er veldig behagelig,

og skulle vel ikke by på noen problemer så lenge man har ett normalt svangerskap.

er selv i uke 33 og hadde ikke tenkt at jeg ikke skulle dra hvertfall.

Skrevet

Jeg hadde også reist. Siste svangerskap reiste jeg 9 timer for å komme i begravelsen til en venninne av meg, var 35 uker på vei. Jeg tenkte som så at det er leger/jordmødre/sykehus i hele norge, og dersom jeg ikke hadde reist så hadde jeg nok angret resten av livet. Dersom en har mulighet til å være med i begravelsen synes jeg at en skal, det er jo siste farvel på en måte.. Mine tanker iallefall, så får du selv kjenne hva som føles rett for deg. Og å reise med tog er jo en fin måte å reise på, en kan bevege på seg når en trenger det.

Skrevet

jeg reiste til vestlandet i jula, 12 timer med buss og tog.. da var jeg 34 uker på vei, og det gikk helt fint:) du må nesten bare se an om du føler for det selv, om du syns du orker det. men har du vært fin i formen til nå, er det ikke noe fysisk i veien for det..

Skrevet

Jeg har reist med fly i jula. Hatt masse tröbbel med fly, venting, overnatting pä hotell osv... Jeg var i uke 32-34 da jeg reiste. Var ikke noe problem med svangerskapet. Sä hvis du föler selv at du klarer turen, sä ville jeg gjort det. Häper du slipper ä reise alene da... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...