catja Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 har en gutt på snart 20mnd. som er full turbo store deler av døgnet! er helt utslitt .det værste er at han ikke vil sove. har prøvd det meste.alt fra 3 dagers skrikke kur til sovemedisin! nå har vi gitt opp og han ligger i senga våres. det blir ikke mye søvn på noen av oss. vi trenger virkelig HJÆLP! Har noen erfaring med alternativbehandling?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikke så mye tips på søvn men vil nevne min erfaring med homøopati Jeg var ungsomsskolejente og gikk til behandling pga ulike sykdommer. En bivirkning av behandlingen var at jeg ble mye blidere! Jeg var veldig blid som liten, men antakelig hadde jeg det litt tøft i den perioden, var jo syk, og det gjorde noe med humøret (samtidig som jeg jo ble fjortis:)) Det var i allefall merkbart både for meg og familien.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har du vært til kiro eller manuell? Kan være en han trenger en liten justering, trenger ikke være noe alvorlig en gang, men det kan ha stor betydning for gutten din. Det er nok noe som plager han....Jeg har tatt babyen min til : homøopat, healer,- så kiropraktor, og så manuell terapeut. Konklusjon : KISS 1 og KISS 2 + intoleranse for laktose
rose80 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hei.. Eg har ein gut som snart er 4 år... Han ville ikkje sove. Vanskelig å legge, og våkna heile tida..Når han var mindre .kort sagt.. han fekk 1 ss linfrø olje og 1 ss oliven olje 3 ganger for dagen.. Dette for å roe ned systemet...Når han vart rolegare i kroppen, fekk han homopatisk sovemedisin. Det hjalp min gut:) Kontakt Anne Mette NIlsen. Ho bur no i Danmark. Email hennar er : [email protected] Kjempe dyktig dame:) Lykke til.
catja Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk for tipset! jeg prøver alt jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå