Gå til innhold

bursdagsselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å invitere bare to barn fra barnehagen i bursdagsselskap? Kommer andre venner, har ikke plass til alle på avdelingen, heller ikke alle jentene og det er de to hun leker mest med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... har alltid fått høre "alle eller ingen" jeg. Bursdagsselskaper betyr mye for de småtassene som går i barnehagen, de truer med "da ber ikke jeg deg i bursdagen min" osv når de blir sure :P

Men siden du ikke har mulighet til dette, så er det sikkert greit å bare be de to hun leker mest med, og ikke gjøre så mye ut av det på forhånd så ikke de andre blir lei seg når ikke de er bedt. Husker fra da jeg jobbet i bhg at det kunne bli fryktelig trist dersom en eller to ikke ble bedt..

Skrevet

Helt ok, men send inv.itasjonene i posten. Ikke lever dem i bhg.

Skrevet

Litt vanskelig det der, barn er jo så vare på det der med og bli bedt og ikke bedt!

Og de snakker jo heelt sikkert om bursdagen i b.hagen i ettertid..

Jeg hadde i hvertfall ikke delt ut innbydelsene i barnehagen!

Man får jo uansett ikke bedt hele barnehagen, men de som er like gamle som henne da? Da blir det litt mer "rettferdig" og kanskje ikke så mange??

Men uansett feirer de vel i barnehagen også? ;)

Skrevet

Takk for svar! Alle er stort sett på samme alder på avdelingen. Så det blir ikke så mange færre det heller. Tror heller jeg venter til neste år. Er veldig redd for å starte et drama i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...