Gå til innhold

cellulitter!!! noe dritt.. flere som har dette problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått mere av det i det siste.. er ikke overvektig..veier vanligvis ca 58 kg og er 170 høy..

forsvinner cellulitter når man tar av seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Cellulitter har ikke bare med vekten å gjøre. Det er den høye fettprosenten i kroppen som gir cellulitter. Derfor kan de som har for lite ha cellulitter like mye som noen med for mange kilo :-)

Skrevet

Celulitter har mange årsaker, selv har jeg alltid hatt tendenser til celulitter på lårene mine. I følge BMIen er jeg undervektig...

Og fettprosenten er meget lav, så det er noe man rett og slett bare har!

Og det er lite/ingenting å gjøre med det!

I mine yngre dager trente jeg seriøs styrke med god fokus på kosthold osv... Celulittene var like om ikke mere fremtredende da.... Irriterende ja!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hmmm... det var kursleder på Grete Roede som sa at det hadde med fettprosenten å gjøre :-) Ja man lærer så lenge man lever!!!!!

Skrevet

Nå skal ikke jeg påstå da... Men jeg har alltid hatt celulitter på lårene, selv om fettprosenten har vært veldig lav i perioder av livet mitt.

Kan google litt å se hva jeg finner ut da.... :)

Skrevet

Cellulitter er jo fettansamlinger under huden men til og med fotomodeller som ikke eter noe har det...... Tror ikke man kan bli kvitt dem men man kan jo gjøre de mindre fremtreden. Jeg hadde ikke så mye av de når jeg trente masse utholdenhet med løping og sykling. I tillegg så er det lurt å drikke masse vann for da får man vekk slaggstoffer som også gjør de verre. Er nok noe som kommer med alderen også, når huden mister litt av spensten.

Skrevet

Kan trøste deg med at det forsvinner etter fødselen! Hvertfall så sant du ikke legger på deg ett tonn... har hatt det i begge mine svangerskap, men det har vært borte før jeg har forlatt føden..

Skrevet

Jeg har samme problemet.. Foretar meg følgende :

* skrubber lårene med hampvott og peelingkrem annen hver gang jeg dusjer.

* smører meg med fet krem etter dusj, og

* smører meg med cellulittkrem fra parfymeri ( Cdior) hver morgen og kveld. Kremen er dyr, men synes det er verdt det, selv om jeg er student ;)

Merker forskjell=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...