Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 sitter jo her alene hverkveld, de kveldene veninner ikke besøker meg da. når jeg er ute titter jeg hele tiden på søte menn...men får jo ikke truffet noen. ingen av vennene mine her går ut på byen, å dessuten har jeg ingen til å sitte barnevakt...sitter på denne dataen kveld etter kveld.men er drittlei av det hele. og ganske deppa ellers også. kansje mest ensom.
tonebf Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 ja vis jeg finner det ut skal jeg si ifra, finner heller ingen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 sukker.no og match.no? nei jeg aner ikke. men dytter selv om den er øverst
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hei.. måtte nesten le litt når jeg leste innlegget ditt.. kunne ha skrevet akkurat det samme selv:) er så utrolig ensom og deppa.. hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 i oslo...men hele fam bor i nord..så har ikke det store nettverket her.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 mitt? jeg bor litt utenfor oslo, om du er en god kaster kan du kaste snøball over grensa til oslo ;-) (jeg er ikke en så god kaster) hm... mitt beste tips til ikke og være ensom og deppa er og gjøre ting du syns er gøy med barnet og andre når barnet er våkent. for da trenger man jo ikke sitte inne :-) men man må jo ha tid da. jobber du fult`?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 hahah... ser nå at jeg var litt innbilsk men det får dere leve med :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 nei jeg jobber ikke, men går skole 2 dg i uken, resten selvstudium. jenta i barnehagen noen dager i uka. det er lissom ikke dagen som er det verste:D heldigvis for da er jeg jo med gullhøna.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 jeg har funnet drømme mannen på facebook, en av de dating applikasjonene, så det er faktisk mulig å finne han på nett... lykke til!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 hm.. men hvorfor finner du ikke på noe på dagtid og leser på kvelden? så blir det jo ikke så ensomt for da har du jo noe og gjøre
Groosalugg Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Jeg fant en på nettby:-) Eller det er vel mer riktig å si at han fant meg;o)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Nesten så jeg skulle sagt det selv:( Hvor møter man egentlig den snille søte fine mannen man kunne tenkt seg:S
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Fant min nåværende på jobben faktisk. Min eks traff jeg på skolen. I begge tilfellene har det vært sånn at jeg ikke har vært ute på kvelden, for jeg var alene med begge gangene.
3 blå Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Vel, jeg fant nabogutten...men etter 1 år fungerte det ikke. Vi er gode venner i dag heldigvis På byen treffer jeg bare menn som er intr i å få seg noe akkurat der og da, og det styret der er jeg ferdig med for ganske mange år siden... Ellers så fant jeg kjærligheten -trodde jeg, i en god venn som jeg har kjent nesten hele livet, men det fungerte heller ikke. Er nysingel og veldig deppa...så akkurat nå trenger jeg ikke noe ny mann. Men den dagen jeg er klar for det så aner jeg heller ikke hvordan eller hvor jeg skal finne han. Trist ja...
marianne ogiselin Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 jeg å lurer på det:) sitter å håper på at han detter ned i hode på meg:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Dette lurer jeg også veldig på... Kan han ikke bare komme på døra? det hadde vært det enkleste
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 Har truffet et par både på jobb og skole. I tillegg så har vi jo de man treffer på fest, venners venner... Er fullt mulig, bare man ikke er fulltidsmamma og kommer seg litt ut.
alene pappa Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 Nei det er ikke lett det der. sliter selv veldig med å finne ei dame. sliter mye med at jeg føler heg helt tom inni, deprimert over lengre tider av gangen. alt jeg tenker på er å finne ei som vi kunne levd sammen med i fremtiden. samme om den jeg treffer har 0-1-2 el 3 barn fra før. problemer med jobb, så nå tenkte jeg å prøve skole, men uansett hva jeg gjør så er det noen som mangler.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Har truffe kjæresten min på jobb. El. har eg tidligere truffe barnefaren på Blink. Så det er håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå