Piipii Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har tenkt å kjøpe ny, har en gammel medela pumpe, men syns det gjør vondt når jeg pumper meg, også begynner den å bli slitt. Så hvilken pumpe anbefaler dere?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har/brukte en elektrisk fra Medela! Medela swing tror jeg den heter. Synes den var veldig god.
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 har philips sin (avent), kjøpte ny for noen mnd siden og er veldig fornøyd =) greit at man både kan pumpe manuelt og elektrisk, samt at den er "inteligent", så den følger din pumperytme... =) (du pumper litt først, så starter du den elektrisk og den pumper i samme rytme). nå har ikke jeg prøvd noen andre da, men jeg er i hvert fall fornøyd
Vesle mor Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 synes medela pumpen var best, hadde alltid på svak styrke når jeg begynte, også økte det litt etter hvert.. men avent pumpen var også veldig bra.. for all del ikke kjøp dr. browns sin pumpe.. kjempe bort kastet penger..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Medela swing! Elektrisk og kjempefin!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har/brukte medela sin mini electric pumpe og var fornøyd med den iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå