Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 har hatt flere episoder nå i det siste hvor jeg får intense smerter øverst i magen, har snakket med føden om dette og de kan ikek finne noe galt, men er dette normalt da? de sa at noen ganger er det bare slik...
Belissimo-venter-veldig Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har hatt noe som kan likne på det du beskriver. Ingen kunne svare meg på hva det var. Det verket intenst på ett punkt øverst i magen, over livmoren. Jordmor sa at punktet der jeg hadde vondt var omtrent der magesekken skal ligge. Forsøkte meg frem med mildere kost og kuttet ut kaffe helt. Etter det har jeg ikke hatt slike smerter. Håper du også finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 plages du med halsbrann og sure oppstøt? hadde noe lignende og da de lurte på om jeg hadde det og kunne svare bekreftende på det sa de at det nok var en overproduksjon av magesyre og at jeg kunne ha et lite sår nederst i spiserøret, evt øverst i magesekken. og det kan gjøre himla vondt... la om kosten til noe magesyrevennlig og da ble det litt bedre.. så lenge de har sjekket bebis og alt er i orden der så ville jeg ikke bekymret emg så mye..kroppen går seg til etter hvert, husk, det er mange omveltninger der inne nå lykke til!
1nordland Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke smerter rundt navlen, men derimot øverst på magen, midt på og på høyre side (ikke venstre). For en stund siden hadde jeg mye spark i dette området, men det er over en måned siden. (Nå har jeg sparkene på andre siden av magen og mye lenger ned.) Men det er skikkelig ømt, som å ha et sinnsykt blåmerke på innsiden av magen. Blir bare verre og verre for hver dag som går nå. Jeg spurte jordmor på siste kontroll og hun sa det muligens kunne være magemusklene, at muskelfibrene kunne slites.... Fikk til svar av ei anna i januarklubben at hun også hadde slike smerter, men at hun hadde fått beskjed om at det var gallestein som måtte opereres ut etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå