Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har lest noen av innleggene ang. slitsomme svigermødre og tida etter fødselen osv. Har et litt beslektet spørsmål: Hvor mye besøk er det vanlig å ta i mot på sykehuset? Evt. hvem vil dere ta i mot og hvor lenge er det greit at de blir?
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 hei... Jeg vil ta i mot svigermor, foreldrene mine og søster, pluss noen venninner...Resten får komme etter at vi har fått litt tid hjemme... De blir jo ikke lengere enn 1 time eller noe..Lengere enn det hadde ikke jeg klart..De ser det helt klart på formen min...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Tja, synes vel det er greit om den nærmeste familien kommer og blir en halvtime-time. Venner og annen slekt kan vel strengt tatt vente til man har kommet hjem og fått litt orden og rutiner på ting, de greier seg vel med en SMS til å begynne med.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg titter innom fra Dib:o) Jeg hadde en flott og ukomplisert fødsel på Ullevål og hadde besøk av mine foreldre og broren min samme kvelden som jeg fødte, adrinalinen under fødselen var ikke gått ut av kroppen min så jeg var i kjempe form!men gikk på en liten smell da adrinalinen forsvant. sambo sin mor og søster kom dagen etter..Babyen krever deg utrolig mye dagene etter fødsel,så mitt råd er å se det ann. La den personen som er med deg på sykehuset ta ansvaret for å gi beskjed til venner og familie ang besøk,og si nei hvis det bir for mye,ammingen kan ta all energien fra deg :)det er lettere å få besøk hjemme.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi hadde kun et vennepar som stakk innom på sykhuset nest siste dagen. Glad at det ikke kom fler enn det........ Denne gangen vil jeg ikke ha besøk i det hele tatt, annet enn f.eks foreldrene mine og svigers.
~sjiraff~ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg syntes det var kjempe hyggelig med besøk på sykehuset. Gledet meg til visit tiden hver dag! Nå skal jeg forhåpentligvis på barsel hotell og kan ta imot besøk hele døgnet. Synes det er koselig med besøk om alt går bra.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kommer jo litt an på hvor lenge man blir der også går jeg utfra. Vil prøve å begrense besøk til et minimum, folk får heller bli litt fornærma.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 samme som sjiraff *GODT NYTT ÅR* ;o), jeg gikk og kjedet meg hele dagen, babyen min bare sov, og jeg satt der og så ut vinduet og lengtet hjem... Visittiden var himmelsk!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Helt sikkert ulik erfaring. Jeg hadde gått med rier i over to døgn før snuppa kom, så jeg var kjempesliten. Synes det var deilig å slappe av. Denne gangen vier jeg all min tid til den nye babyen, samboer og datteren vår på 3 år. Vil at hun skal være mye i fokus.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 ja, denne gangen kommer vi nok ikke til å ta i mot like mye besøk, siden vi har en 2åring som må få en god del oppmerksomhet også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå