vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som er alene med 2 barn her? Hva får dere utbetalt av støtter og div. fra NAV hver mnd??
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 alene m 2 jeg, får full OS, barnetrygd for 3 barn + småbarnstillegget, kontantstøtte for eldste, og bostøtte fra husbanken...
Solitude Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Du får en ekstra barnetrygd (som for 3 barn, ikke 4). Barnebidrag = bruk bidragsveilederen inne på www.nav.no Der finner du også info om barnetilsynstøtte, overgangsstønad. Det er det forskjellige kriterier som må oppfylles før du kan på innvilget de. Mulig du har krav på bostøtte ? Sjekk på www.husbanken.no. Der ser du link på venstre side der... hmmm... tenker, tenker... kontantstøtte kansje hvis barnet er imellom 1 og 3 år ?...
Groosalugg Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er alene med to og jeg får: OS Stønad til barnetilsyn Barnetrygd for 3 barn Bidrag fra barnefar Bostøtte -Har studielån i tillegg.
Pysa Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 alene med to, full jobb, får ekstra barnetrygd og dekket 64% av bhgutgifter. og skatteklasse 2. det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå