jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 er gravid i uke 14, fikk idag ett brev fra legen om søknad om planlagt ks! hvorfor? er liten da 152 cm, men legen har ikke sagt noe om det! og hva skal jeg gjøre med dette? har ett stort ønske om å føde normalt. åsså hadde moren min fått tlf om hvordan hennes fødsler hadde vært osv, å jeg begynner å bli redd!!!!!!!!
Bobine Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Dette høres merkelig ut. For det første er det veeeldig tidlig å få brav om dett i uke 14, for det andre trodde jeg at den vordende mor hadde noe hun skulle sagt.. Jeg syns du skal ta det opp med lege/jordmor, gjerne tropp opp der i morgen og spør hva dette er for noe, så slipper du at det gnager deg i ukesvis.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hva?? Det jeg reagerer mest på er at legen har ringt din mor og diskutert fødsler! Gjorde han/hun virkelig det?? Det er det verste jeg har hørt! Det går bare ikke an! Jeg ville byttet lege UMIDDELBART (gå inn på nav.no med en eneste gang!), sendt klage og i det hele tatt laget rabalder. Jeg har ingen peiling på om du vil komme til å trenge ks eller ei, men dette er da altfor tidlig å ta stilling til uten at du har all nødvendig informasjon - som du tydeligvis ikke har fått. Nei, ærlig talt! Hvis dette stemmer (kan nesten ikke tro at en lege kan gjøre noe sånt!) så er det også et alvorlig brudd på taushetsplikten. Kvitt deg med den legen med en gang!!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 har ikke brukt denne legen i svangerskapet mitt heller da jeg har gått til en spesialist siden fastlegen min mener jeg er for ung til å få barn, som om han har noe med dette å gjøre.. da jeg fortalte han at jeg ville bli gravid, men klarte det ikke pga av sykluser på opptil 60 dager, så hvorfor får jeg plutslig ett slikt brev i posten? skal bytte lege, men venter på at en spesiell skal bli ledig;) jordmor time har jeg ikke før i uke 25,( første jordmortime da) i journalen min som spesialten ga til meg for å vise til jordmor, står det at jeg er liten, men at min mor fødde ukomplisert, men dette spurte han meg om! så jeg skjønner så utrolig lite, så legen min skal få høre det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå