Solitude Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dessverre så ser det ut som at min elste kommer til å trenge tannregulering når hun blir litt eldre. Måtte det selv når jeg var yngre, og det ser ut som at hun har arvet mamma's skakke tenner Noen som vet når det er anbefalt å begynne med tannregulering ? Og om det er fryktelig dyrt ? Må kansje begynne å spare med engang hehe... Kom bare plutselig til å tenke på det ... og så var dib siden oppe Er jo ikke tid for dette ennå men er bare litt nysgjerrig...
selfangerkjerringa Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 De bør ha nådd en viss alder, fordi det er viktig at kjeven har vokst seg såpass moden at den ikke endres betydelig etter man har begynt med reguleringsprosessen. (Jeg var 10 da jeg begynte) Akkurat hva det koster vet jeg ikke, det avhenger jo veldig hva man skal gjøre... men du får dekt deler av utgiftene gjennom nav
Solitude Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 oj,, såpass tidlig ja.. da er det kansje ikke så lenge til allikavel. Kan ikke huske når jeg begynte men tror jeg var litt eldre.. hmm.. sånn er det med alzheimer lights. Jeg måtte bruke alt mulig, får håpe at hun slipper lettere unna
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hehe ... signerer bare ka-ping, jeg. Hun sa akkurat det jeg hadde tenkt å si! Bare at jeg var 12 da jeg fikk min regulering, som varte i 5 år! (Håper gullet mitt har arvet tannstilling fra pappaen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå