vipsen*en av hver* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har gått opp nesten 5 kg siden forrige kontroll for 4 uker siden.. Vet det har vært jul men har trent 3 ganger i uken på spinning.. Kan det vere tegn på svangerskaps forgiftning?? Skal heldigvis til jordmor i morgen..
Hvitkløver2020 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Trenger jo ikke vere noe farlig!! Det er veldig individuelt hvor mye og når man går opp... som regel i rykk og napp:) Går nok fint skal du se=)
Kåva Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Bra det ikke bare er meg da :-). Jeg har nå bare 4 uker igjen. Den siste mnd har jeg gått opp 4 kg. tilsammen 11. Jeg har nok vært litt mer i ro, enn jeg bruker. Var så stolt av at jeg ikke hadde gått opp så mye, det varte helt til den siste kontrollen.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg holdt på å flytte for noen uker siden, og gikk opp fire kg på den uka. Fikk sykt mye vann i kroppen, beina mine så ikke ut. Hadde ikke sf fordet, men jordmor sa det kom av for mye stress. Fint at du skal dit i morgen, da får du jo sjekket urin og blodtrykk. Håper det går bra:)
vipsen*en av hver* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 31+2 i dag.. Har ikke merket så mye vann da.. Hadde veldig mye sist.. Får høre med jormor i morgen.. Takk for svar iallefall.. Hadde mål om ikke mer en 12 kg, men det røk da.. Tilsammen 13,5 kg til no.. sist hadde eg 20..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg har det også slik.. Var så stolt på forrige kontroll at jeg ikke hadde gått opp noe på 2 mnd. Er i 35 uke nå, og siden uke 30 har jeg gått opp 4 kg!!! uffuff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå