Gå til innhold

Går det an???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp nesten 5 kg siden forrige kontroll for 4 uker siden.. Vet det har vært jul men har trent 3 ganger i uken på spinning.. Kan det vere tegn på svangerskaps forgiftning?? Skal heldigvis til jordmor i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger jo ikke vere noe farlig!! Det er veldig individuelt hvor mye og når man går opp... som regel i rykk og napp:) Går nok fint skal du se=)

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da :-). Jeg har nå bare 4 uker igjen. Den siste mnd har jeg gått opp 4 kg. tilsammen 11. Jeg har nok vært litt mer i ro, enn jeg bruker. Var så stolt av at jeg ikke hadde gått opp så mye, det varte helt til den siste kontrollen.

Skrevet

Jeg holdt på å flytte for noen uker siden, og gikk opp fire kg på den uka. Fikk sykt mye vann i kroppen, beina mine så ikke ut. Hadde ikke sf fordet, men jordmor sa det kom av for mye stress.

Fint at du skal dit i morgen, da får du jo sjekket urin og blodtrykk.

Håper det går bra:)

Skrevet

Jeg er 31+2 i dag.. Har ikke merket så mye vann da.. Hadde veldig mye sist.. Får høre med jormor i morgen.. Takk for svar iallefall.. Hadde mål om ikke mer en 12 kg, men det røk da.. Tilsammen 13,5 kg til no.. sist hadde eg 20..

Skrevet

jeg har det også slik.. Var så stolt på forrige kontroll at jeg ikke hadde gått opp noe på 2 mnd. Er i 35 uke nå, og siden uke 30 har jeg gått opp 4 kg!!!:( uffuff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...