chill+enda en til Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Det er en som skal selge Bombay vitrineskap til 4500!! Det samme som hos Bohus koster 3995 nytt. Håper ikke noen blir lurt der altså.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi har det skapet.Kjøpte det for snart 3 år siden og vi ga 6500kr på Bohus.Så det om det er så billig som 3995kr så har det garantert kostet mere.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har jo ikke noe å si om det kostet mer for noen år siden... Folk går jo heller å kjøper nytt hvis det er billigere.. Jeg hadde iallefall gjort det...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ja,men hadde jeg lagt ut våres for salg og kanskje ikke sett hva det skostet nå så hadde det jo faktisk ikke vært så dyrt. Det jeg mente. Tror også det er feil priset på Bohus sine sider.For helt andre tingen som er mye mindre koster mye mere ett eks ett smalt virineskap som er helt likt koster over 4000.Må være feil.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Uansett, ut av butikken, halv pris liksom... Med mindre det er samleobjekter/ antikt osv.
chill+enda en til Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Ah, vitrineskapet er på kampanje hos Bohus nå, så det koster faktisk 3995! Det var isåtilfelle ingen dårlig pris tør jeg påstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå