Gå til innhold

Eh...shampoo?

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et skikkelig teit spørsmål; hvor mye hår skal et barn ha når man skal bruke shampoo? Nå er ikke Mia i faresonen for fett hår akkurat, men plutselig en dag blir hun kanskje den stolte eier av litt hår hun også.

Her spør jeg ikke de som var født med hår da (jeg nevner ikke navn her, men om jeg skulle det så hadde navnet vært mistenkelig likt min datters navn ;-) men de som var skalla men nå begynner å få litt fjoner :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg brukte faktisk babyshampoo på snuppa for første gang i dag :-)

Fant til og med en FLOKE! hehe

Var jo bare så søt da med shamposkum i "håret" sitt

Skrevet

Nå er ikke akkurat poden min kjent for de lange lokkene sine, men jeg håper å drøye med shampoo så lenge så mulig. Ser bare for meg en småtrassig, utålmodig og grinete unge i den lille badestampen på kjøkkengulvet eller på armen i dusjen:) Så lenge han ikke er så møkkete at et vanlig bad med oljer eller en dusj med varmt vann ikke klarer å fjerne det, så kommer jeg nok til å drøye det:)

Skrevet

Bare vær sånn du.... jeg trenger ikke å svare deg.... Håper du finner ut av dette med shampoo selv...hi hi

Skrevet

Så vidt jeg har skjønt så skal man drøye shampoo-bruken så lenge som mulig! Hodebunnen til de små er fortsatt ganske sårbart og de vil fort bli tørre og kan flasse om man bruker shampoo for tidlig, - selv barneshampoo..

Om man kan utsette shampoo-bruken til ytters nødvendig såer det det beste.

Skrevet

Ja her venter vi så lenge som mulig. Synes jo stort sett det lukter deilig av den baby lukten så lenge det varer.

Skrevet

Vi har heller ikke brukt noe særlig med shampo. Lillegutt sto ikke først i køen da hår ble delt ut han heller :-)) Selv om det nå begynner å ligne på noe, så er det så lite at shampo er unødvendig enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...