Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Himmel og hav...det blir nok litt av en opplevelse. Må vel ha en "drøss" med sprøyter?? Noen som har vært på ekte safari langt ute i bushen??
Gjest -<<- Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Afrika er kult. Du må antagelig ha en del sprøyter, ja, og malariaprofylakse i de fleste safariområdene. Hvor skal du?
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Så gøy, heldiggrisen =) Husk at det er noen vaksiner du må ta i god tid og i flere omganger før du drar, da =) Safari! Det hadde vørt så gøy! Når drar du?
Tante Sofie # Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT!!! Heldiggris:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi skal ha tre dager i Cape Town og tre dager på safari.(husker ikke hva det het der i farta) 9 jenter (1 gutt,hehe). To av reisefølge har vært med på dette mange ganger....Heldigvis. Er visst en opplevelse for livet. Litt av en husmorferie....hihi.Mann og barn må være hjemme:o)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Koster jo en god del penger dette her...så turen blir ikke før i oktober. Hvor tidlig bør vaksinene tas? Hmmmm.....koster vel sjorta de også,hehe
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Er ikke helt sikker, jeg hadde de fleste vaksinene fra før av (pga jobben min) Er vel hepatitt, malaria osv pluss en drikkevaksine som skal tas i flere omganger før man drar. Råder deg til å høre med de på vaksinasjonskontoret i kommunen din, jeg =) De vet helt sikkert! Er kjekt å være rustet mot sykdommer ;o) Sukk...jeg vil også til afrika!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå