Gå til innhold

Herregud....jeg skal til AFRIKA!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel og hav...det blir nok litt av en opplevelse.

 

Må vel ha en "drøss" med sprøyter??

 

Noen som har vært på ekte safari langt ute i bushen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Afrika er kult. Du må antagelig ha en del sprøyter, ja, og malariaprofylakse i de fleste safariområdene. Hvor skal du?

Skrevet

Så gøy, heldiggrisen =) Husk at det er noen vaksiner du må ta i god tid og i flere omganger før du drar, da =)

 

Safari! Det hadde vørt så gøy! Når drar du?

Skrevet

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT!!!

Heldiggris:-)

Skrevet

Vi skal ha tre dager i Cape Town og tre dager på safari.(husker ikke hva det het der i farta)

9 jenter (1 gutt,hehe).

To av reisefølge har vært med på dette mange ganger....Heldigvis.

 

Er visst en opplevelse for livet.

 

 

 

Litt av en husmorferie....hihi.Mann og barn må være hjemme:o)

Skrevet

Koster jo en god del penger dette her...så turen blir ikke før i oktober.

 

Hvor tidlig bør vaksinene tas?

Hmmmm.....koster vel sjorta de også,hehe

Skrevet

Er ikke helt sikker, jeg hadde de fleste vaksinene fra før av (pga jobben min)

Er vel hepatitt, malaria osv pluss en drikkevaksine som skal tas i flere omganger før man drar. Råder deg til å høre med de på vaksinasjonskontoret i kommunen din, jeg =) De vet helt sikkert! Er kjekt å være rustet mot sykdommer ;o)

Sukk...jeg vil også til afrika!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...