Gå til innhold

Verdens søteste kommentar:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann (3 år) var hos mamma(altså hans mommo) på lørdag. De hadde vært ute å lekt hele dagen så mamma tok han med seg i dusjen...

Mamma er ikke spesielt slank etter to graviditeter hvor levebrødet var Snickers og lillemann har aldri sett mommo'n sin naken.

Men plutselig slang det fra han: Mommo har lang mage!

Mamma holdte på å le seg skakk, og da smalt det fra lillemann igjen: "Mommo har lang mage, Sindre har lang tiss"....

Herlige lille ungen min ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, de er så skjønne! Min sa til meg en dag jeg lå på sofaen og prøvde å ikke sovne:

"Hei, mamma-magen din er jo helt blaut!" og så lo han mens han klasket til magen min! Så nå er mamma på slank, hehe

Skrevet

her har momo laaaaange pupper iflg Lille.. høhø! takk og lov så har mamma'n hennes runde pupper! runde koooose pupper vistnok.

Skrevet

Ja, de er noen råtasser på å sjarmere disse røver'a!

Skrevet

He he he.. Lang mage.. Det var første gang jeg har hørt. Nuddelig..

Skrevet

Da jeg jobbet i barnehagen var det en liten gutt som var skråsikker på at "pappa tisser med FINGERN!" Heh... skal vi si...stakkars mann? Eller er det mest synd på frua kanskje, da? Tjihi... De er så søte... =)

Skrevet

Dævver.. Jau.. Jau.. Wræl.. Jeg rødmet bare jeg leste den setningen.

Skrevet

Hehehe, ja... =) Jeg måtte holde meg for ikke å få latterkrampe, da hadde nok lille mister skråsikker blitt fornærma over at jeg lo av fingerferdighetene til faren ;)

Og så var det ei søt, lita jente som spurte så pent om ikke jeg kunne lese boka om Kaktus og Jonatan for henne (Torbjørn Egner) Tjihi... *SMELT*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...