Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dette er jammen meg spennende, har virkelig troen på dette. Kan du vær så snill å se meg? Jeg er født 290678, og min mann er født 040768. Vi venter i slutten av august, men er fryktelig nyskjerrig på kjønnet?? Og går alt bra?, det er det viktigste. Vi har to fra før, så dette blir nok siste mann, men man vet jo aldri;) Ha en fin kveld, og håper på å høre fra deg.......
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ble veldig usikker her, får en veldig guttefølelse, men tror det har noe med de barna du har i fra før. Tror du venter jente nå, men får opp guttefølelse, så blir usikker. Alt ser ut til å gå bra med dere. Får ikke opp noe negativt der. Føler også at dette blir den siste, men så får jeg opp at dere er litt inne på tanken med en til, så ble litt usikker der også. Men tror det bare blir med tanken;)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei igjen.. Spennende, supert at du svarte. Joda jeg har to gutter fra før, så jenta hadde vært veldig morsomt Jeg har blitt spådd jente fra andre også denne gangen, og formen er jo helt annerledes en det det har vært med de to forrige,så jepp jeg har også veldig jente følelse.... Takker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå