Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg har vært vikar på og av et sted i nesten 3 år, så gikk kontrakten min ut i oktober... fikk så beskjed om at de skulle ringe hvis det ble mer jobbing på meg. før jul fikk jeg vite at de hadde ansatt en annen vikar som kun har vært der et par uker i en 100%!!! Fy den jobben har jeg jo venta på i nesten 3 år... Bu hu er så lei meg, skuffet, såret og sint!!! Men kan jeg gjøre noe med det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå