Tante Sofie # Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikke peiling på gardiner, får det aldri til, jeg...så nå har jeg ikke hatt gardiner på kjøkkenet på 1 år, hehe Vinduet er stort (bredt) i tillegg til et lite et over vasken. Resten av kjøkkenet er hvitt! Lurer på om jeg skal prøve å få tak i f.eks blårutete gardiner, eller er det litt for hytteaktig? Kanskje gule ruter hadde vært finere? Vil så gjerne ha det koselig der inne;-) Kom gjerne med andre forslag (forresten, jeg klarer ikke å sy gardiner selv, hehe) Takknemlig for svar!!!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Orginalt med gule ruter i alle fall:) Hadde tatt det. Om du vil unngå helt hytte, men fortsatt ha det koselig, er jo lift gardiner bra.
Tante Sofie # Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Lift-gardiner-det har faktsik ikke slått meg at jeg kan ha det på kjøkkenet, men det kan jeg så klart (svima selv her, hehe). Noen som vet om hvor jeg får tak i gule, rutete gardiner da?
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ta deg en tur på Princess eller andre "gardinbutikker" og bli inspirert! Du kan også be om å få med deg prøver hjem så du kan se hvordan akkurat de gardinene ser ut på ditt kjøkken, så du unngår helkrasj og at det ikke passer i det hele tatt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Min personlige smak sier nei til ruter, men i sortimentet i interiørkjeden jeg jobber i har tatt inn ruter i år (rødt og blått til den "romantiske" (eller hva jeg skal kalle den) - stilen. På den annen side så er gult i vårsortimentet vårt, sammen med svart og hvitt (mer type hage altså). Så "feil" er det ikke ) Selv syns jeg at det viktigste er at man (som skal leve med dem hver dag) er fornøyd, enten det er "in" eller ikke )
Tante Sofie # Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det hadde vært fint å få ta med prøver hjem! Vet du hvor lenge man kan ha dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå