Cathrine 85ogEmil Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er så mange som går å maser om at jeg må begynne å kjøpe inn babyting nå...er 13+2 og synes gjerne det er VELDIG tidlig...så da lurer jeg på når dere begynner??
En snupp - og en knert i magen Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi kommer til å begynne så smått etter ordinær UL, etter ca. 19 uker Ingen vits å stresse, synes nå jeg da. Kjempekos å gå og se på klær og andre ting, men tiden kommer tidsnok til at man faktisk skal kjøpe det.
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 er 22+2 å har ennda ikke bjynnt..
Tuppenmed4barn Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei:-) jeg er 18 uker på vei og vi kjøpte vogn i dag, ei nydelig simo kombivogn..Men det var fordi den var på salg da, ellers hadde vi vel ventet litt. Ellers har vi det meste vi trenger da vi har tre barn fra før:-)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hallo Jeg er i den 27 uka og vi har nettopp begynt å handle inn ting.. Har bestillt vogn, kjøpt seng med alt tilbehør, og stellekommode. Har også begynt å se etter klær, gas kluter, helseteppe osv. Jeg synes man skal handle når man selv føler at tiden er inne for det.Du har jo god tid
juni08&mars10 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 20 uker på vei, og har vert på ordinær ultralyd, har enda ikke begynt å handle inn noe, føler også at det er litt tidlig.. men fordelen med å begynne snart er jo at man fordeler utgiftene litt, istedenfor å spare opp alt til slutten:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 er i uke 26, bestilte vogn og bilstol i helgen, og kjøpte noen plagg til de første ukene. men MYE gjenstår. seng og alle småting...stresser ikke. 2tri er langt, så gøy å planlegge litt
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Stresser ikke noe. Venter nr 3 jeg da, men i og med at mellomsten fremdeles bruker seng, vogn, etc, så må vi likevel ha det meste av slike ting nytt. Men det får vente litt.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 14+5, og har begynt å ordne med litt småting. Både fordi jeg synes det er koselig, men mest fordi vi har behov for å få fordelt utgiftene litt. Mye som skal kjøpes, og da blir det altfor dyrt for oss å kjøpe alt helt på slutten, så vi synes det er greit å ta litt etter hvert...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 16+6 i dag og har ikke kjøpt noe enda. Skal på ordinær UL neste uke og tenke vi skulle begynne å handle litt da. Greit å handle noe på januarsalg. Ellers får vi låne en del utstyr så vi slipper å kjøpe alt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå