Gå til innhold

God hårkur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden jeg først sitter her og spør om litt forskjellig.

Noen som har en god hårkur å anbefale?

Jeg har litt slitt og tørt hår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase fra L'oreal er en helt fantastisk god kur for slitt og tynt hår. Den selges hos frisører (bl.a Nikita, mener jeg) og er ganske dyr (ca 300 nå tror jeg), men er verdt pengene. Finnes for både tynt og tykt hår, og gir volum til tynt hår, samt mye fuktighet uten å tynge. Og den lukter herlig!! Brukt den i årevis:)

Skrevet

Ja, jeg har vurdert Kerastase. De har mye bra. Hvilken farge er det på den hårkuren? Vet du navnet?

Skrevet

Wella har en serie som heter Lifetex, den er veldig god og ikke så dyr heller. Den har mange forsjellige produkter, fra intensiv kurer og hurtig-kurer til lang kurer og selvfølgelig sjampoer og balsam=) koster ca fra 155kr- 200kr pr stk:)

Jeg er frisør og bruker disse produktene masse i min jobb=)

Skrevet

Fudge dynamite er den beste kuren jeg har brukt i hvertfall. Veldig drøy er den også. Fås kjøpt hos frisører.

Skrevet

jeg anbefaler deg k-pak fra joico, hele serien er fantastisk hvis du har slitt hår, men de har en kur som har blitt kåret til beste kur 7 år på rad! dessuten er den veldig drøy i bruk og skal heller ikke virke så lenge, bare 3-5 min. :-) prisen på den er ca 270 kr. denne serien får du kjøpt hos frisører.

Skrevet

Hvis du mener emballasjen så er krukka beige og lokket orange (men kommer i en beige eske). Selve kuren er hvit:) Jeg er tom for den nå, men den heter Kerastase og noe med keratine tror jeg. Spør hos frisøren, de vet hvilken:)

Skrevet

Hei! Jeg har prøvd det meste...

Joico har definitivt den beste hårkuren som finnes!

Ellers ville jeg valgt KMS-produkter, Fudge-produkter eller Redken.

Wella, Kerastase o.l. har jeg dårlig erfaring med... Synes håret ble umulig.

Skrevet

Hos hvilke kjeder selger de joico?

Skrevet

Redken sine produkter er uten tvil best:-)

Skrevet

Joico selger de ofte på de frisørsalongene som har KMS, mener jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...